Jeg har købt en tremmeseng med madras osv., så den er klar (den er dog ikke samlet endnu).
Derudover har vi haft autostolen parat længe, da jeg fik mulighed for at købe den billigt, så vi tog chancen og slog til allerede da jeg var 9 uger henne.
Det eneste derudover er tre sæt tøj og en fleecedragt, som dog er for stor til at hun kan passe den til at starte med, så jeg bliver nødt til at at købe en mindre også!
Så er der selvfølgelig tingene fra de gratis pakker fra Babysam, Coop osv. Det gør jo, at det ikke er nødvendigt at købe blespand, babyolie og en masse andre småting lige med det samme!
Vi mangler stadig en barnevogn og en puslekommode, men jeg har endnu ikke fundet det rigtige, meeeen det kunne jo være en tur i Babysam kunne hjælpe!
Vi vil ikke ofre en hel masse på barnevognen, da det jo er nummer tre, vi venter og højst sandsynligt ikke får flere! Barnevognen fra de to store er næsten 10 år gammel, så den bliver højst brugt som ekstra hos dagplejemoren, når vi når så langt...
En ting, jeg helt sikkert, skal have anskaffet mig, er 100.000 stofbleer, for dem kan jeg huske, man ikke kan få nok af!!
Jeg har lavet en laaaang liste over de ting, jeg skal have fat i - ikke nødvendigvis alle sammen før fødslen. Jeg kan bare godt lide at have overblik over, hvad jeg har og hvad jeg mangler! Den kan jeg godt smide herind, hvis der er nogen, der gerne vil se den!
Knus Pia 19+6