Den kære "bibel"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2008

Marco2

Sidde rlige og kigger i bogen om tigerspring og kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet... Der ligger åbenbart et stpring mellem 49. -53. uge og efter det kan de bl.a....

- Tisser i potten, når du beder om det, eller når behovet opstår. Bærer selv potten ud på toilettet eller hjælper dig med det, og tømmer den i toilettet 8D
Her tisser vi sgu stadig i bleen. Ejer ikke engang en potte...

- Kommer med sin egen tallerken, sit eget bestik eller sin dækkeserviet, når du dækker bord 8D
Ikke her. Her dækker jeg bordet og hun bliver sat til bords når maden er klar

- Kan sætte en genstand eller nogle madvarer ind i det rigtige skab...
Her tømmer vi alt hvad vi overhovedet kan komme i nærheden af, og det kommer pudsigt nok ikke på plads igen af sig selv

Det kan da godt være vi er lidt bagud herhjemme...???

Hvordan ser det ud hjemme hos Jer??

AG - som måske synes bogen er lidt urealistisk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Ny mor

Øh.....Marius er totalt bagud, så :P :P :P
Birgitte som også smiler lidt over det......

Anmeld

21. juli 2008

ivfmarie

Dét gør Casper sgu ikke engang!!
8(

Anmeld

21. juli 2008

Siber

hihihihihih, jeg ved ikke lige om det er bibel for multitalent babyer du har, for her hjemme tja sker der o og en skid hverken i potte, dække bord eller sætte ting på plads - men vi har jo heller ikke "trænet" med hende!

Vi må se at komme igang 8D
Knus Siber, hvad hedder din bibel?

Anmeld

21. juli 2008

Marco2

[citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] hihihihihih, jeg ved ikke lige om det er bibel for multitalent babyer du har, for her hjemme tja sker der o og en skid hverken i potte, dække bord eller sætte ting på plads - men vi har jo heller ikke "trænet" med hende! Vi må se at komme igang 8D Knus Siber, hvad hedder din bibel?[/citat] Ja, vi må i skarp træning. Vi har lige 14 dage inden Em fylder 1 år... Det er den der "60 vidunderlige uger" som er skrevet af to hollændere. Det er dem der har fundet ud af de der mentale tigerspring som de små gennemgår.... Men tror sgu de må ha' forsket på multitalentbaby, eller også får børnene dernede noget at spise som vi her i Dk ikke kender til LOL AG

Anmeld

21. juli 2008

Kaufie

Hehe - ja, jeg har ellers syntes det har passet meegt fint med mange af de ting, de skriver børnene kan - eller viser interesse for - på de forskellige trin. Men her er jeg enig i at de da vist liiiiige presser den en anelse.... Har aldrig hørt om nogen 1 årige, der hjælper med at dække bord....

William "hjælper" med at tømme opvaskemaskine - men det rammer bestemt ikke de rigtige skabe - heller ikke selvom lågerne evt stod åbne, så de kunne flyve derind under hans ivrige "hjælpen til"....

Anmeld

21. juli 2008

ka li ja

ok ja her hjemme har han brugt potten i snart 3 måneder. og det der med at dække bord, det kan han da også!! han tømmer også opvasker og vasker tøj og støvsuger og vasker gulv!!!
ja her er der intet at bekymre sig om, mht at starte med at arb og klarer alting her hjemme. det klarer arthur!!!!:P

aj helt ærligt.. hvis et barn skulle kunne det nu. skulle man så ikke træne SERIØST... HVER dag!!!! aj jeg fatter det ikke8(

Anmeld

21. juli 2008

Loggidut

JA KALAHA, HER MÅ JEG JO LIGE VÆRE ENIG MED DIG...!

Tif vasker og stryger selv sit tøj, og potte...det er sgu lang tid siden vi gik til toilettet...har i andre totalt dumme børn?

lol

det der sker bare ingen steder, jo måske i afrika, hvor børnene bliver tvunget til at være store, men her...niks, aldrig...
jeg står stadig der hvor tif lige skal lære at kravle...sååååå....mon ikke bare du skal lukke den bibel og sige, der er tigerspring nu...og lad os blive overrasket over hvad de kan når springet er færdigt.

jeg mindes det sidste spring, der var noget med de selv kunne komme sit tøj i vaskemaskinen??? hallo, tif er stadig på det plan hvor vaskemaskinen bare er spændene fordi den drøner rundt!

lol...jeg elsker at høre når nogen forsøger at bilde os ind at vores børn skal være store og voksne nu!

Anmeld

21. juli 2008

Tynen

Altså nu har Stella jo aldrig været den kvikkeste bæver på dammen eller den hurtigste knallert på havnen til noget af det der står de skal kunne, så jeg har ikke taget det så seriøst.
Meeen.. Nu synes jeg de strammer den :)

Come on - De skal sgu ikke bilde mig ind at der findes nogen 1-årige med har sans for oprydning ;)

Anmeld

21. juli 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Altså nu har Stella jo aldrig været den kvikkeste bæver på dammen eller den hurtigste knallert på havnen til noget af det der står de skal kunne, så jeg har ikke taget det så seriøst.
Meeen.. Nu synes jeg de strammer den :)

Come on - De skal sgu ikke bilde mig ind at der findes nogen 1-årige med har sans for oprydning ;)

Ligesom moderen! :P

Det er sgu da totalt overdrevet.
Skulle de unger som endnu ikke går, så KRAVLE hen til bordet med tallerkner og glas?
Og så kravle op på stolen med det?

Jesus christ.
Sikke nogen tåber som har skrevet den "bibel"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.