Uro over pusleplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Diana...

Vi havde ikke med Lucas men vi skal have en når lille pigen kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Maja_4000

Tanja78 skriver:

Denne gang har vi købt den der kan stå fra ikea og den er super!

Den der kan stå ? Hvad er det for en ?

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Vi havde ikke overlevet kolikken uden vores elskede luftballon-uro over puslerbordet! Den kunne stoppe ethvert grådanfald! Men nu er storhedstiden forbi - han ænser den ikke længere...

haha, nej de bliver sgu hurtigt træt af de fiiine ting man købte i god tro om at de ville eeelske det de første halve år - tsk, right!!! 

Anmeld

12. september 2010

twinboys

dorthemus skriver:

Jeg har ikke uro over Runas pusleplads...der vil jeg gerne have frit udsyn til hende og det er vigtigt at vi har en ren kontakt uden forstyrrelser...uroen hænger over hendes seng i stedet

Sådan var det også da mine drenge var små og skulle ligge på en pusleplads... mere kontakt med mig end end uro

Jeg er jo dagplejer og jeg har stadig ingen uro over pladsen da jeg også mener det er bedre med kontakt end en uro...

Majbritt

Anmeld

12. september 2010

klmf

Har hængt en stor troldegren ned fra loftet og heri hænger små kinesiske lamper (der giver et dejligt blødt skær om natten) og små kulørte stoffisk. Sååååå hyggeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2010

XXSS

Maja_4000 skriver:

De har en træuro, hvor der er klodser på... Tror kun de har en slag, men den fungerer bare rigtig godt og så kan man flytte den rundt til hvis eks. baby ligger på tæppe på gulvet.. Skal lige se om jeg kan finde et billede af den..

Anmeld

12. september 2010

XXSS

Maja_4000 skriver:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70108177

I kravlegården har vi en lamaze siddende fast.. Men jeg synes bare, at den træuro/aktivitet er bedst da man ikke skal lave hul nogle steder og så kan den flyttes rundt

Anmeld

12. september 2010

Maja_4000

Tanja78 skriver:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70108177

I kravlegården har vi en lamaze siddende fast.. Men jeg synes bare, at den træuro/aktivitet er bedst da man ikke skal lave hul nogle steder og så kan den flyttes rundt

Hvor smart :b Dét havde jeg slet ikke tænkt på (:

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

twinboys skriver:

Sådan var det også da mine drenge var små og skulle ligge på en pusleplads... mere kontakt med mig end end uro

Jeg er jo dagplejer og jeg har stadig ingen uro over pladsen da jeg også mener det er bedre med kontakt end en uro...

Majbritt

Nemlig...der er så meget der virker forstyrrende i en travl hverdag og når man bor i byen...lige præcis der skal der være ro 

Men igen jeg har heller ikke et barn der skal afledes fordi hun hader at blive skiftet.

Anmeld

12. september 2010

XXSS

Maja_4000 skriver:

Hvor smart :b Dét havde jeg slet ikke tænkt på (:

Det havde vi hellere ikke, før vi så den derude  Vi ville også gerne have haft en hængende, men vidste hellere ikke lige hvor den skulle hænge.. Så pt. er hun meget aktiv med denne og så ellers nogle billeder af mormor og morfar jeg har hængt på reolen ved siden af puslepladsen (de bor i Århus og vi i kbh - så der hænger et par billeder fremme) og det er bare blikfang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.