Uro over pusleplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du en uro over dit barns pusleplads?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.248 visninger
31 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Maja_4000

Hvilken en har du ? Vil også meget gerne se et billede

Jeg kan ikke helt finde ud af , hvad vi skal hænge den i .. Og det skal være en (meget) lang snor fra loftet .. Eller .. :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Steph_Laurits

Har stemt blankt da jeg ingen børn har endnu, men når jeg får engang så ja det ville jeg!

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Jeg har ikke uro over Runas pusleplads...der vil jeg gerne have frit udsyn til hende og det er vigtigt at vi har en ren kontakt uden forstyrrelser...uroen hænger over hendes seng i stedet

Anmeld

12. september 2010

Maja_4000

dorthemus skriver:

Jeg har ikke uro over Runas pusleplads...der vil jeg gerne have frit udsyn til hende og det er vigtigt at vi har en ren kontakt uden forstyrrelser...uroen hænger over hendes seng i stedet

Vi har også købt en til over sengen (:
Men jeg tænker at barnet måske engang imellem kan have brug for at blive "distraheret" eller hvad man siger :p

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

vi har hængt to stykker legetøj op i to snorre, og dem er han vældig fasineret af

Anmeld

12. september 2010

XXSS

Maja_4000 skriver:

Hvilken en har du ? Vil også meget gerne se et billede

Jeg kan ikke helt finde ud af , hvad vi skal hænge den i .. Og det skal være en (meget) lang snor fra loftet .. Eller .. :b

Denne gang har vi købt den der kan stå fra ikea og den er super!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi havde ikke overlevet kolikken uden vores elskede luftballon-uro over puslerbordet! Den kunne stoppe ethvert grådanfald! Men nu er storhedstiden forbi - han ænser den ikke længere...

Anmeld

12. september 2010

line melias mor

vi har en men hun har aldrig været interesseret i den syntes ellers der er så mange fine så det var lidt øv

Anmeld

12. september 2010

Sisley

Vi er rigtig glade for vores uro over puslebordet og har ikke oplevet problemer med kontakten til Stella - den sidder også bare fast med et stykke tape på en hylde, der hænger over puslebordet, så vi kan nemt fjerne den, hvis den irriterer.

Vi har desuden hængt et lille spejl op på væggen bag puslepuden og det har vi været helt vildt glade for. Det er "godt selskab" når baby skal ligge på maven og de elsker som regel spejl, de små pus

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Vi har også købt en til over sengen (:
Men jeg tænker at barnet måske engang imellem kan have brug for at blive "distraheret" eller hvad man siger :p

Ja jeg ved godt at nogle børn hader at blive puslet...men herhjemme nyder vi kontakten og hun ligger og pludrer og snakker imens  Jeg vil ikke have at hun blir distraheret af en uro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.