Søde og romantiske sengeborde fra Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. september 2010

Svane83

Trine89 skriver:

uh hvor er de bare fine  

dem vil jag da gerne købe hvis det er

Jamen hold da op, sikke mange der nu er interesseret også dig Trine pigen, jamen så må i byde om dem... men du bor da i det mindste på fyn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Pia.

Svane83 skriver:

Jeg skal til sjælland i weekenden... Haslev helt præcis, hvor bor du henad? Hvis jeg får lidt til benzinen så kan jeg nok godt have dem med.

Carina

Jeg bor ved Solrød - Haslev er ikke så langt fra mig, især ikke når jeg skal køre efter noget jeg gerne vil have - så køre gerne efter dem... Men hvor er vi henne prismæssigt ? selvfølgelig skal du få lidt for benzin men er lige nød til at høre dig hvad du har i tankerne for dem begge to samlet...

Knus Pia.

Anmeld

13. september 2010

Trine89

Svane83 skriver:

Jamen hold da op, sikke mange der nu er interesseret også dig Trine pigen, jamen så må i byde om dem... men du bor da i det mindste på fyn 

hihi jah det er jo det.. 

Vil gerne give 150 pr stk :p

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Svane83 skriver:

Så byder jeg 350 for dem begge to...

Anmeld

13. september 2010

Trine89

400 kroner for dem begge og en god middag

Anmeld

13. september 2010

Svane83

Pia. skriver:

Du siger sjælland i weekenden... hvis de ikke er solgt til første interesseret så vil jeg gerne købe dem hvis I kan tage dem med til Sjælland...

De bliver solgt til højst bydende uanset hvem der byder. Men når der først er sagt at en får dem så år hun dem uanset hvilke bud der kommer ind efter. og indtil videre er der ingen konkrete bud kommet

Hvis de skal til sjælland så kan de hentes i Haslev lørdag hvis det er.

Hvis det er på fyn så kan de godt leveres - Trine

Anmeld

13. september 2010

Svane83

Solgt til trine for 400 kr. og en god middag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.