Søde og romantiske sengeborde fra Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8.237 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Svane83

Hej Piger

Så har der været gang i den helt store oprydning herhjemme og jeg sælger derfor 2 stk. søde sengeborde fra Ikea da jeg har skiftet seng og sengeborde da vi flyttede.

De er 39x39 og 68 høje.

Har en skuffe i toppen og en låge under, så nu er det slut med at der ligger alt muligt rod på sengebordet.

De er pæne og velholdte og er kun brugt i et lille årstid og har ellers stået på vores ekstra værelse som nu skal bruges til børneværelse.

De kostede for 2 år ca. siden 399,- stykket så kom med et bud på hvad i vil give. 

Carina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Svane83

Er der slet ingen der kunne bruge lidt nyt til soveværelset?

Kom nu piger et bud koster ikke noget. 

Anmeld

13. september 2010

Frøken Sørensen

Hvor kan de hentes?

Anmeld

13. september 2010

Svane83

Nå ja det fik jeg vidst ikke skrevet.

De kan hentes i Odense som udgangspunkt, og ellers skal vi til navngivningsfest i weekenden på sjælland og vi skal til jylland i weekenden efter hvis det går helt galt. 

Anmeld

13. september 2010

KarinaIda

Har de nogen former for ridser/mærker??? Og hvad er din mindstepris????

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Svane83 skriver:

Hej Piger

Så har der været gang i den helt store oprydning herhjemme og jeg sælger derfor 2 stk. søde sengeborde fra Ikea da jeg har skiftet seng og sengeborde da vi flyttede.

De er 39x39 og 68 høje.

Har en skuffe i toppen og en låge under, så nu er det slut med at der ligger alt muligt rod på sengebordet.

De er pæne og velholdte og er kun brugt i et lille årstid og har ellers stået på vores ekstra værelse som nu skal bruges til børneværelse.

De kostede for 2 år ca. siden 399,- stykket så kom med et bud på hvad i vil give. 

Carina

Ej hvor er de flotte - det er lige sådan to jeg står og mangler .... fordi de ikke er så brede og min nye seng fylder en del så der er ikke plads til de gamle... EJ altså, dem må jeg eje - men kan se du er fra Odense - eller der omkring regner jeg med.... Og hvordan pokker får jeg dem til Sjælland  uden det koster en formue...

iiiii altså ... hvor er sådan noget irriterende - har ikke kunne finde dem så smalde...

Anmeld

13. september 2010

Svane83

KarinaIda skriver:

Har de nogen former for ridser/mærker??? Og hvad er din mindstepris????

Der er et lille bitte mærke i det ene på den ene side af bordkanten på størrelse med hullet i en en krone, jeg kan tage billeder af det hvis det er. 

Hvis de bliver hentet her i Odense så har jeg en mindste pris på en 100kr. pr. stk. så 200 kr. for begge to.

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Svane83 skriver:

Nå ja det fik jeg vidst ikke skrevet.

De kan hentes i Odense som udgangspunkt, og ellers skal vi til navngivningsfest i weekenden på sjælland og vi skal til jylland i weekenden efter hvis det går helt galt. 

Du siger sjælland i weekenden... hvis de ikke er solgt til første interesseret så vil jeg gerne købe dem hvis I kan tage dem med til Sjælland...

Anmeld

13. september 2010

Trine89

uh hvor er de bare fine  

dem vil jag da gerne købe hvis det er

Anmeld

13. september 2010

Svane83

Pia. skriver:

Ej hvor er de flotte - det er lige sådan to jeg står og mangler .... fordi de ikke er så brede og min nye seng fylder en del så der er ikke plads til de gamle... EJ altså, dem må jeg eje - men kan se du er fra Odense - eller der omkring regner jeg med.... Og hvordan pokker får jeg dem til Sjælland  uden det koster en formue...

iiiii altså ... hvor er sådan noget irriterende - har ikke kunne finde dem så smalde...

Jeg skal til sjælland i weekenden... Haslev helt præcis, hvor bor du henad? Hvis jeg får lidt til benzinen så kan jeg nok godt have dem med.

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.