Hvikle kampe skal man (fra)vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Fie Kjær

Hej. Jeg ved ikke om indlæg der er over en måned gammel bliver læst her inde, men jeg er ny og skriver på den :). Jeg tror du har ret i at du skal makere meget at det er dig der bestemmer. Nogle gange ser man måske ikke selv de gange hvor man gir sig over for barnet, men det gør de med det samme. Børn har brug for voksne der viser at det er dem der bestemmer og at de mener hvad de siger. Det gør at de ved at den voksne er pålidelig. Det er til gængæld drøn svært, jeg falder også i, men er blevet ops på det, da jeg har en datter på 4 år der gerne vil bestemme selv. Men fedt at høre at det virker at DU bestemmer, det tror jeg mange af os kan lære af. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Karina Worninger

jeg ved ikke om det kan hjælpe men vi havde et være bøvl med at få sacha til at sove og når hun så var faldet i søvn vågnede hun flere gange om natten og græd og var hysterisk.
Vi fandt så frem til at hun faktisk er hunderæd før mørke, også fik vi fat i en lille vågelampe, og det hjalp.
Nu er det meget sjældent at vi ikke kan få hende til at sove og hun sover hele natten uden at vågne 127gange.
Og så andre har nævnt så skal man ikke diskutere med børn i den alder.
Mor og Far bestemmer og sådan er tingene.
For det har hjulpet hos os især nu hvor Sacha virkelig skal prøve grænser af.
Men fedt at høre at det nu ser lysere ud for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.