født i uge 34+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Slettet

Hold nu op hvor er han bare smuk og dejlig!!!!!

Hvor var det godt, at alle de der slemme ting I fik at vide ikke blev aktuelle ... Endnu engang tillykke med jeres skønne skønne dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

misslea

Aaarrhmen altså, hvor er dog skøøøn!!!!

Og hold da op... hvor har han været stor og dygtig lige fra start.... seeeejt Elias... heheh

Da jeg var 34+1 var jeg tæt på at gå i fødsel for alvor, men fik det heldigvis stoppet... for vores pige vejede kun ca. 2200 g. på det tidspunkt, og puha det er altså småt!!!

Men jøsses altså, hvor er det dog dejligt at høre, hvor godt det er gået for jer....

De bedste hilsner fra Lea

Anmeld

14. september 2010

Siber

Camillee skriver:

har lige lidt tid til at skrive mens bassen sover (:

men som jeg skrev før gik vandet fredag den 27/8 klokken ca 12.15 ,
jeg tog et smut til min egen jordemoder fordi jeg var sikker på at jeg BARE havde tisset i bukserne , men havde alligevel en mærkelig fornemmelse og Jakob sage jeg SKULLE blive tjekket .
min egen jordemoder ville ikke engang kigge på mig for hun var ret sikker på vandet var gået så hun sendet os til fødegangen med det sammen .
hele min lille lykkelige lille verden braste bare sammen for skulle da ikke føde nu , han var jo alt for lille og hvad nu hvis han ikke havde det godt ! og havde ikke engang tænkt den tanke at jeg skulle føde n det var jo lang tid til i nu .

jeg blev undersøgt på fødegangen og det blevt lyttet og målt på Bassen og han havde det heltdigvis godt men vandet var gået , så blev indlangt på fødegangen klokken 14 ca.
jeg fik penicilin i lange baner for at skulle slå en evt infektion ned, klokken 17 fik vi lov til at køre hjem op pakke men vi skulle være tilbage senest klokken 22 .
da vi var kommet tilbage , kom det en børne læge ind og snakkeede med os on nenatal og hvad vi i værste fald kunne regne med og indnu engang braste det hele sammen , jeg kunne risikere at han ikke ville trække vejret, og de bare ville gå med han , at jeg ikke ville se ham , ikke kunne kysse ham og holde ham . det føltes mest som om han sage de ville tage ham fra mig !

Klokken 00,30 begyndte jeg så småt at få veer , men ikke noget som jeg ikke kunne holde ud men kunne dog heller ikke sove for dem (:
klokken 05.00 klagede jeg ove ar nu gjorde det altså rigtigt ondt og ville gerne undersøges . jeg blev flyttet ind på en fødestue og blev undersøgt , havde åbnet mig 9,5 cm . så nu var det bare at vente på baby (:
klokken 6.00 fik jeg vee drop fordi mine veer ikke var lange nok og klokken 06.53 kom lille Elias til verden <3 alt gik godt han skreg og trak vejret som han skulle <3 og han er det smukkeste jeg nogensinde har set <3

Et stort tillykke med Elias, hvor ser han sød ud!!!

Dejligt at høre at alt går godt

Knus Siber, der kneb en lille tåre da jeg læste dit indlæg!

Anmeld

14. september 2010

Anja

Stort tillykke med den dejlige lille Elias . Dejligt, at alt er gået så fint trods den lidt tidlige start på livet.

Anja 35+4  - og også mor til en Elias, han er blot 3 år

Anmeld

14. september 2010

Gyllibik

Ihhh altså hvor er hann nutti butti. Sikke en flot baby, specielt når han er født lidt for tidligt.

Tillyke med ham

Anmeld

19. september 2010

Assi

Tillykke med jeres lækre dreng Fantastisk alt gik godt trods den hektiske start.

Anmeld

19. september 2010

Mama3

stort tillykke med jeres lille dreng, han ser bare så dejlig ud

Anmeld

21. september 2010

Line Højdal

Hvor er han bare fantastisk skøn... jeg sidder nærmest og tuder!! Hvor er det dejligt at alt gik som det skulle på trods af hans tidlige ankomst!

STORT TILLYKKE
Knus Line..
der spændt venter på at det bliver hendes tur - kun i 11+1

Anmeld

21. september 2010

Louisesam

Sikke et dejligt lille pus - kæmpe stort tillykke med ham!

Anmeld

22. september 2010

Camillee

godmorgen piger !
var lige nød til at vise nogle nye bileder af Elias ( og så uden sonde ) (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.