har lige lidt tid til at skrive mens bassen sover (:
men som jeg skrev før gik vandet fredag den 27/8 klokken ca 12.15 ,
jeg tog et smut til min egen jordemoder fordi jeg var sikker på at jeg BARE havde tisset i bukserne , men havde alligevel en mærkelig fornemmelse og Jakob sage jeg SKULLE blive tjekket .
min egen jordemoder ville ikke engang kigge på mig for hun var ret sikker på vandet var gået så hun sendet os til fødegangen med det sammen .
hele min lille lykkelige lille verden braste bare sammen for skulle da ikke føde nu , han var jo alt for lille og hvad nu hvis han ikke havde det godt ! og havde ikke engang tænkt den tanke at jeg skulle føde n det var jo lang tid til i nu .
jeg blev undersøgt på fødegangen og det blevt lyttet og målt på Bassen og han havde det heltdigvis godt men vandet var gået , så blev indlangt på fødegangen klokken 14 ca.
jeg fik penicilin i lange baner for at skulle slå en evt infektion ned, klokken 17 fik vi lov til at køre hjem op pakke men vi skulle være tilbage senest klokken 22 .
da vi var kommet tilbage , kom det en børne læge ind og snakkeede med os on nenatal og hvad vi i værste fald kunne regne med og indnu engang braste det hele sammen , jeg kunne risikere at han ikke ville trække vejret, og de bare ville gå med han , at jeg ikke ville se ham , ikke kunne kysse ham og holde ham . det føltes mest som om han sage de ville tage ham fra mig
!
Klokken 00,30 begyndte jeg så småt at få veer , men ikke noget som jeg ikke kunne holde ud men kunne dog heller ikke sove for dem (:
klokken 05.00 klagede jeg ove ar nu gjorde det altså rigtigt ondt og ville gerne undersøges . jeg blev flyttet ind på en fødestue og blev undersøgt , havde åbnet mig 9,5 cm . så nu var det bare at vente på baby (:
klokken 6.00 fik jeg vee drop fordi mine veer ikke var lange nok og klokken 06.53 kom lille Elias til verden <3 alt gik godt han skreg og trak vejret som han skulle <3 og han er det smukkeste jeg nogensinde har set <3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld