Erfarne slyngemødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Anja

Jeg overvejer at anskaffe en slynge eller ligende til at bruge til lillesøster.

Hvilke typer er det man må bruge først og hvornår må man putte baby i sådan en?

Jeg har absolut ingen erfaring med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Louise mortil4

Jeg vil klart anbefale en strækvikle, den er suer god og må bruges lige fra start af. Det er en god ide at få vist hvordan man skal vikl den men den er rigtig god, jeg har være super glad for min

Anmeld

12. september 2010

birgittemarie

Nemlig til strækviklen. Den er den eneste, der duer for mig med de små babyer.

Og hey - jeg kan godt lave en anden til dig til en sveden pris, hvis du hellere vil have en anden farve en kaffemælken...

Knus B

Anmeld

12. september 2010

Lise

jeg tilslutter mig strækviklen. Den har jeg bare været SÅ glad for!!! Det er i øvrigt den Casper sidder i på mit profilbillede

Anmeld

12. september 2010

Anja

Er det meget svært at lære det med strækviklen uden at man har en live instruktør ved hånden?

Tænker på om der er instruktioner at finde på nettet, der er fine at bruge.

Til BM: Hvilke andre farver har du og til hvilken pris? Jeg er ikke helt anti kaffemælken, men kan jo lige så godt se, hvad andre muligheder er.

Anmeld

12. september 2010

Lise

Anja skriver:

Er det meget svært at lære det med strækviklen uden at man har en live instruktør ved hånden?

Tænker på om der er instruktioner at finde på nettet, der er fine at bruge.

Nej, det er ikke så galt... første gang er man sådan lidt..hmm...hvor'n gør man lige det her? Men man lærer det rimelig hurtigt

ved ikke om der er online instruktioner, men mon ikke... er det ikke sådan noget man finder på www.slyngebarn.dk ? Jeg har sådan en lap papir med forskellige måder at binde mor/barn ind i viklen...

Anmeld

12. september 2010

Louise mortil4

ja der er nogen videoer du kan se de forklarer det faktisk rigtig godt og slyngebarn.dk er en super side. ellers prøv og google strækvikle

Anmeld

12. september 2010

Susan1978

Anja jeg brugte min strækvikle fra Emil var få dage til han blev for tung til at sidde i den, jeg elskede den   jeg lærte det via nettet.

Anmeld

12. september 2010

birgittemarie

Prøv på mamaslife. Der er også nogle rigtigt gode instruktioner og ellers er der på youtube. Jeg synes ikke, det er nødvendigt med en live-instruktør. Det er ikke så kompliceret, som man lige tror.

Jeg har en sort og en grå i noget godt, tykt øko-tex liggende. Dem kan du få for 250 stykket. Ellers kan jeg sy den farve, du vil have for 300 kroner.

Knus Birgitte

Anmeld

13. september 2010

Anja

birgittemarie skriver:

Prøv på mamaslife. Der er også nogle rigtigt gode instruktioner og ellers er der på youtube. Jeg synes ikke, det er nødvendigt med en live-instruktør. Det er ikke så kompliceret, som man lige tror.

Jeg har en sort og en grå i noget godt, tykt øko-tex liggende. Dem kan du få for 250 stykket. Ellers kan jeg sy den farve, du vil have for 300 kroner.

Knus Birgitte

Jeg vil gerne købe den grå strækvikle du har.  (tænker man ikke ser gylp og andet babysnask så let på den grå som den sorte) Hvis der ikke følger vaskeanvisninger med, gider du så ikke lige smide en besked til mig om det?

Hvordan gør vi med betaling og fragt? Bare netbank? Den skal jo sendes, da jeg bor på Sjælland.

Jeg har lige siddet og tjekket nogle instruktioner på nettet og det ser da ikke ud til at være helt umuligt at lære  

Anja, hvis mand synes det er noget værre rødstrømpe-noget med sådan en vikle, men nu er det jo ikke ham, der kommer til at være alene med 4 børn mange timer om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.