Opdatering!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Magsen

Laulund87 skriver:

Tager du p-piller for at holde veerne væk??

Uhaa.. nejnej da. mhh, kan ikke helt huske hvad de hedder men det er nogle jeg har fået af lægen som holder veerne væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Laulund87

Maggieh skriver:

Uhaa.. nejnej da. mhh, kan ikke helt huske hvad de hedder men det er nogle jeg har fået af lægen som holder veerne væk

Nå okay, kunne heller ikke lige forstå det

Anmeld

14. september 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Ej hvor spændende! Du må lige give en update

Smiler.. tiden går hurtigt, og hvem ved, måske føder du før mig

Så er der opdatering ..

fik lov til at tage hjem igår !!

Fik at vide at barnet vejede omkring 2600 nu og ja det har jo sat sig fast for lang tid siden heh. Skulle tage den lidt med ro og så fik jeg nogle af de der piller med hjem(som jeg ikke kan huske navnet på :i) som jeg så bare kan tage hvis jeg kan mærke noget til veer igen, men om 2 uger så skal jeg intet gøre, heller ikke tage den med ro eller noget fordi hvis det stadig vil ud der så er det fordi det vil ud hehe

Anmeld

14. september 2010

Magsen

Laulund87 skriver:

Nå okay, kunne heller ikke lige forstå det

hehe, nej det ville nu være lidt underligt :b

Anmeld

14. september 2010

Trolde_mor

Maggieh skriver:

Så er der opdatering ..

fik lov til at tage hjem igår !!

Fik at vide at barnet vejede omkring 2600 nu og ja det har jo sat sig fast for lang tid siden heh. Skulle tage den lidt med ro og så fik jeg nogle af de der piller med hjem(som jeg ikke kan huske navnet på :i) som jeg så bare kan tage hvis jeg kan mærke noget til veer igen, men om 2 uger så skal jeg intet gøre, heller ikke tage den med ro eller noget fordi hvis det stadig vil ud der så er det fordi det vil ud hehe

Uhh hvor spændende!

Må være dejligt at komme hjem igen, og tænk om to uger kan den lille bare komme! Vildt at tænke på er det ikke? Om to uger kan det ske du sidder med en lille guldklump i armene

Ihh glæder mig til at se det lille vidunder

Anmeld

14. september 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Uhh hvor spændende!

Må være dejligt at komme hjem igen, og tænk om to uger kan den lille bare komme! Vildt at tænke på er det ikke? Om to uger kan det ske du sidder med en lille guldklump i armene

Ihh glæder mig til at se det lille vidunder

ja det er såå dejligt !! <3

og jo det er vildt at tænke

og det jo også snart til din/jeres kommer. hehe det glæder jeg mig også til, og ogs at din/jeres

Anmeld

16. september 2010

Trolde_mor

Maggieh skriver:

ja det er såå dejligt !! <3

og jo det er vildt at tænke

og det jo også snart til din/jeres kommer. hehe det glæder jeg mig også til, og ogs at din/jeres

Kan jeg godt forstå - og ja, det er vildt at tænke på Men også bare SÅ dejligt at vide at ens lille baby snart er i ens arme

Ja, det er det.. og vi glæder os bare helt enormt. Men syntes ikke rigtig der er så mange tegn på det, andet end at han smadre hovedet ned i mit bækken hehe og lidt menssmerter ind imellem.

Hvor er du sød.. smiler

Anmeld

17. september 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Kan jeg godt forstå - og ja, det er vildt at tænke på Men også bare SÅ dejligt at vide at ens lille baby snart er i ens arme

Ja, det er det.. og vi glæder os bare helt enormt. Men syntes ikke rigtig der er så mange tegn på det, andet end at han smadre hovedet ned i mit bækken hehe og lidt menssmerter ind imellem.

Hvor er du sød.. smiler

jaaaa det er !

årh det skal nok komme før du ved det ..

jeg fik INGEN tegn før min (fødsel) startede :p hehe

hihi i ligemåde

Anmeld

17. september 2010

Trolde_mor

jaaaa det er !

årh det skal nok komme før du ved det ..

jeg fik INGEN tegn før min (fødsel) startede :p hehe

hihi i ligemåde

Ihh kan bare slet ikke vente. Hvad dato er det du skal stoppe med pillerne?

Uhh gjorde du ikke? Hvordan startede det?

Tak

Anmeld

18. september 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Ihh kan bare slet ikke vente. Hvad dato er det du skal stoppe med pillerne?

Uhh gjorde du ikke? Hvordan startede det?

Tak

Heller ikke mig !!

jeg er stoppet med dem, nu skal jeg bare holde mig i ro og hvis jeg kan mærke noget til veer så skal jeg tage en pille (fik nogle stykker med hjem)

Tjaah, det var nu måske ikke helt så uskyldigt mig og kæresten havde lige lidt sjov inde på værelset .. og så da jeg skulle rejse mig op igen kunne jeg mærke at det gjorde rigtig ondt i maven.. tænkte ikke rigtig mere over det men ku bare mærke at det blev ved og så var der jo bare kortere og kortere imellem og de blev værre og værre.. men altså har snakket med både jm og læst riiiigtig meget om ''gravidet og sex'' og har kun fået at vide at der ikke sker noget, men tjoh det gør der så åbenbart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.