Opdatering!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.232 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Magsen

Troede sku ikke jeg ville komme til at skrive om fødsel helt endnu .. men nu er det sådan at onsdag aften begyndte mine veer blev sendt med ambulancen fra et hospital til et andet og fik 2 sprøjter for at stoppe veerne og nu skal jeg så tage 3 piller om dagen for at holde veerne væk, og så skal jeg oven i købet KUN ligge i sengen må kun op at tisse så de har lagt mig ved siden af toilettet

de stopper ikke fødsler hvis de går i gang når man er 34 fulde uger jeg er 33+6 hehe fedt hva :b ej, nu håber jeg bare den lille gider være i min mave lidt endnu så den bliver lidt større !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Trolde_mor

Hold da op - det lyder som noget af en oplevelse! Hvordan har du det følelsesmæssigt?

Godt at du er så langt henne, så den lille snart er stor nok til at de ikke vil stoppe en evt. fødsel, men derfor må den lille jo gerne lige få lidt sul på kroppen og være lidt mere modstandsdygtig..

Men ork.. tiden går hurtigt og nu den lille allerede vil ud, går der jo nok ikke længe før i har guldklumpen i armene.

for at h*n bliver derinde lidt endnu og ønsker dig en god fødsel når det er

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

hovsa - dobbelt indlæg

Anmeld

12. september 2010

Muffinmus

Håber sørme godt nok også den bliver deirnde mindst 4 uger endnu...alt andet er jo småfarligt for deres helbred og mentale udvikling for ALTID.... Så lig i din seng eller sofa og brok dig alt vhad du vil til tøser herinde, bare du bliver på din pind så dit barn ikke bliver for tidligt født...

Håber det bedste og at dine veer ikke kommer igen før om laaang tid.

Anmeld

12. september 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Hold da op - det lyder som noget af en oplevelse! Hvordan har du det følelsesmæssigt?

Godt at du er så langt henne, så den lille snart er stor nok til at de ikke vil stoppe en evt. fødsel, men derfor må den lille jo gerne lige få lidt sul på kroppen og være lidt mere modstandsdygtig..

Men ork.. tiden går hurtigt og nu den lille allerede vil ud, går der jo nok ikke længe før i har guldklumpen i armene.

for at h*n bliver derinde lidt endnu og ønsker dig en god fødsel når det er

Jeg har det godt. og kan sleeet ikke forstå at fødslen skulle gå i gang for der har ikke været NOGET med min gravidtet har aldrig blødt eller haft kvalme eller andre problemer og har bestemt heller ikke stresset så det er meget underligt (:

jaa det her gør bare en endnu mere utålmodig hehe. lå også og tænkte igår at hvis de ikke havde stoppet fødslen ville jeg ha haft babyen nu men ja den skal helst vente lidt endnu

Mange tak for det

Anmeld

12. september 2010

Magsen

MariaE skriver:

Håber sørme godt nok også den bliver deirnde mindst 4 uger endnu...alt andet er jo småfarligt for deres helbred og mentale udvikling for ALTID.... Så lig i din seng eller sofa og brok dig alt vhad du vil til tøser herinde, bare du bliver på din pind så dit barn ikke bliver for tidligt født...

Håber det bedste og at dine veer ikke kommer igen før om laaang tid.

ja har også ligget i sengen siden, men nu har jeg fået lov til at gå en lille smule men stadig huske at tage pauser osv.

håber også den bliver derinde i hvertfald 3 uger til så er det ikke så farligt mere. men hvem ved det kan jo godt være at den bliver helt til termin

Jo tak. og det samme her

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Maggieh skriver:

Jeg har det godt. og kan sleeet ikke forstå at fødslen skulle gå i gang for der har ikke været NOGET med min gravidtet har aldrig blødt eller haft kvalme eller andre problemer og har bestemt heller ikke stresset så det er meget underligt (:

jaa det her gør bare en endnu mere utålmodig hehe. lå også og tænkte igår at hvis de ikke havde stoppet fødslen ville jeg ha haft babyen nu men ja den skal helst vente lidt endnu

Mange tak for det

Godt at høre

Kan jeg da godt forstå, når det bare sådan er startet ud af den blå luft. Men godt de lige fik stoppet fødslen

Men ja, gud hvor må man bare blive utålmodig, når den lille har været på vej én gang. Er da også lidt vildt at tænke på, at det var såå tæt på, men ja... du må liiiige vente liiidt endnu

Så lidt - pas nu godt på dig og den lille

Anmeld

12. september 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Godt at høre

Kan jeg da godt forstå, når det bare sådan er startet ud af den blå luft. Men godt de lige fik stoppet fødslen

Men ja, gud hvor må man bare blive utålmodig, når den lille har været på vej én gang. Er da også lidt vildt at tænke på, at det var såå tæt på, men ja... du må liiiige vente liiidt endnu

Så lidt - pas nu godt på dig og den lille

ja precis heh.

men er jo på piller nu for at holde veerne væk så det er jo spænnende at se hvad der sker når jeg stopper med dem

ja nemlig

jo tak og i ligemåde hihi

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Maggieh skriver:

ja precis heh.

men er jo på piller nu for at holde veerne væk så det er jo spænnende at se hvad der sker når jeg stopper med dem

ja nemlig

jo tak og i ligemåde hihi

Hvornår skal du stoppe med dem?

Jo tak.. smiler.. Ja, vi håber jo også snart lillemanden melder sin ankomst er 37+4 i dag

Anmeld

12. september 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Hvornår skal du stoppe med dem?

Jo tak.. smiler.. Ja, vi håber jo også snart lillemanden melder sin ankomst er 37+4 i dag

er 34 fulde uger i morgen så håber på i morgen men en læge skal komme og vurdere i morgen såå heh ..

kan jeg godt forstå. Gid det var mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.