sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2008

linemus

Nu går de godt nok ikke selv endnu, men det kan da ikke vare længe. Og jeg synes også de mangler nogle sko til udendørsbrug og til dp (om 3 uger).

Hvad har jeres børn af sko/sandaler? Hvad skal vi købe/ikke købe? Osv. ;)

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Anja

Elias går jo heller ikke endnu, men er rigtigt meget ude. Han har siden han begyndte at kravle rigtigt haft sko på uden for med mindre der har været meget varmt.

De første sko er allerede slidt op, så der er indkøbt nye. Begge par er fra Ecco og er en lækker blød støvlet med en tynd meget bøjelig sål. Synes de har været gode, men selvfølgelig holder de ikke så længe, når der kravles rundt i dem, de bliver slidt i snuden og på siderne og nu er der altså hul i de første, men de nye har ikke fået deres debut endnu.

Har ikke haft købt sandaler, da jeg ikke har set nogen jeg synes støtter anklen så godt som støvletterne.

Anmeld

21. juli 2008

Helle30

Sofie går heller ikke endnu. Hun har læderfutter fra Decoy og har foreløbig slidt ét par op ved at kravle.
De sidder super godt på hendes fødder, og de generer ikke hendes bevægefrihed. Når det er varmt nok har hun bare tæer.

- Helle

Anmeld

21. juli 2008

Tynen

Stella har dem her:

http://www.sweet-design.dk/product_info.php?cPath= 164_166_171&products_id=79
(Self. fra min mors biks :$)

Har ikke rigtig investeret i mere eftersom hun først lige er begyndt at gå endnu.

Anmeld

21. juli 2008

Plysbjørnen

Laura går heller ikke endnu (dvs at i dag gik hun 10-15 skridt med hendes gåvogn) men vi købte et par sko til hende fra Skoringen (mærket skofus), for jeg insisterede på at hun skulle have sko på når hun skulle uden for og lege...

Betina

Anmeld

21. juli 2008

Ny mor

Tynen skriver:

Stella har dem her:

Har ikke rigtig investeret i mere eftersom hun først lige er begyndt at gå endnu.

Ej, hvor er de søde ;-) Er det din butik??
Birgitte

Anmeld

21. juli 2008

Ny mor

Marius babyfødder er bare for "dukkeagtige" til at mase ned i sko - tilnød kan han have læderindefutter på - også ude.....Han rejser sig nu og går sidelæns rundt om sofabordet, havestol mv.
kh Birgitte

Anmeld

21. juli 2008

Susan1978

Tynen skriver:

Stella har dem her:

Eiii de er skønne.... hmmmm tænker om Emil skal ha sådan et par..

han har godt nok fået rigtge skofus "de første par sko" men de er lige lidt for store endnu og jeg vil vente med at give ham dem på til han går.

i øvrigt vil han slet ikke have sko på, da han er vant til de der bløde fløjls nogen.

Susan

Anmeld

21. juli 2008

bette

vi købte en sko som hedder skofus.. den synes jeg har været super god.. men han har slidt dem op... så skal ud og købe nye..
men helt klart ville jeg vælge skofus som den første sko:-)

Anmeld

21. juli 2008

Monica

Her bruger vi et par ecco sandaler - med strømper i - når han er ude. De er super gode, men bliver selvfølgelig slidt på næsten...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.