Så fik vi kønnet afvide. :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Mamalou

MIWULA skriver:

Hehe jamen sådan har det oz været her men så kom jamie på banen og det er så det eneste vi begge kan li. ;-)

Ved i hva i skal have? Hvor langt er du henne da? :-) Og tillykke med din graviditet. :-D

Tak for det Vi er slet ikke så langt henne endnu - 7 uger ca. Der er lidt uvished omkring hvor langt, men det kommer der heldigvis snart styr på!

Vi ved derfor ikke hvad vi skal have... Men vi er mest enige omkring pigenavnene, så det vil nok gøre det hele lidt nemmere Men vi bliver nu glade uanset hvad... 

Faktisk kan vi ikke blive enige om vi skal vide kønnet eller ej. Her er det mig, der gerne vil vente mens min kæreste insisterer på, at vi skal vide det. 

Nu lyder det til at vi er ret uenige, men sådan er det langt fra med alting... Det bunder nok i, at vi begge går op i barnet med liv og sjæl! Og sådan skal det være  

Jamie er et super flot navn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

MIWULA

Mamalou skriver:

Tak for det Vi er slet ikke så langt henne endnu - 7 uger ca. Der er lidt uvished omkring hvor langt, men det kommer der heldigvis snart styr på!

Vi ved derfor ikke hvad vi skal have... Men vi er mest enige omkring pigenavnene, så det vil nok gøre det hele lidt nemmere Men vi bliver nu glade uanset hvad... 

Faktisk kan vi ikke blive enige om vi skal vide kønnet eller ej. Her er det mig, der gerne vil vente mens min kæreste insisterer på, at vi skal vide det. 

Nu lyder det til at vi er ret uenige, men sådan er det langt fra med alting... Det bunder nok i, at vi begge går op i barnet med liv og sjæl! Og sådan skal det være  

Jamie er et super flot navn! 

Okey så det er helt nyt ;-) Dejlig hurtigt i er blevet enige om pigenavne.

Drenge navne er oz bare sværgere end pige navne sys vi her hjemme. hehe det var faktisk min lille bror der kom med navnet Jamie også faldt vi bare begge i. :-D Men blir svært når vi begynder og snakke om nogle flere for hvis nu han ikk ligner en Jamie.

Ja det må være svært at du vil vente og han vil vide det. tror du ikk du måske kunne få ham lokket til ikk og vide det så!! :-D

Vi var heldigvis enige her vi ville bare vide det også fordi kæresten han håbede lidt på det var en dreng. :-D Så han er rigtig glad nu. Selvom han var nu oz blevet glad hvis det var en pige men sådan er det jo tit med mænd de vil ha drenge. hehe. Jeg sys bare det er stort lige meget hvad. :-D

Anmeld

12. september 2010

Maalene

MIWULA skriver:

Det er en dejlig lille dreng vi skal ha. :-D Og en dejlig aktiv en af dem. hehe han var godt nok vild inde til scanningen. Er så glad. Og det var bare et godt sted kan kun andbefale det. Det var hos www.ultralydklinikken.dk :-D

Så dagen idag skal gå med at kigge på alt det baby tøj jeg har også skal alt det lyserøde soteres fra. :-D bare synd vi næsten ikk har noget drenge tøj men så kan jeg jo få lov og købe. tihi.

Nr 2 billed set nede fra numsen så man kan se den lille tap. :-D

Stooooort tillykke

Hvor er det fantastisk - der er da vidt ingen tvivl der

Anmeld

12. september 2010

MIWULA

Maalene skriver:

Stooooort tillykke

Hvor er det fantastisk - der er da vidt ingen tvivl der

Mange tak. :-D Hehe nej det er vist ret tydeligt.

Anmeld

13. september 2010

Mamalou

MIWULA skriver:

Okey så det er helt nyt ;-) Dejlig hurtigt i er blevet enige om pigenavne.

Drenge navne er oz bare sværgere end pige navne sys vi her hjemme. hehe det var faktisk min lille bror der kom med navnet Jamie også faldt vi bare begge i. :-D Men blir svært når vi begynder og snakke om nogle flere for hvis nu han ikk ligner en Jamie.

Ja det må være svært at du vil vente og han vil vide det. tror du ikk du måske kunne få ham lokket til ikk og vide det så!! :-D

Vi var heldigvis enige her vi ville bare vide det også fordi kæresten han håbede lidt på det var en dreng. :-D Så han er rigtig glad nu. Selvom han var nu oz blevet glad hvis det var en pige men sådan er det jo tit med mænd de vil ha drenge. hehe. Jeg sys bare det er stort lige meget hvad. :-D

Vi har snakket navne allerede inden vi blev gravide, men vi har ikke besluttet os - det er vist alt for tidligt. Jeg fornemmer bare en større enighed end omkring drengenavnene

Min kæreste har en datter i forvejen, så det ville være skægt, hvis det blev en dreng, men bare barnet er sundt og raskt så er vi glade og tilfredse

Jeg ved ikke om jeg kan lokke ham, eller om det bliver mig der bliver lokket... Det må tiden vise  

Dejligt at kæresten fik sit ønske opfyldt, selvom jeg er sikker på, at han sikkert også var blevet lykkelig hvis det blev en prinsesse 

Anmeld

13. september 2010

Mira0911

Stort tillykke... :)

Anmeld

21. september 2010

Slettet

Ihh så skøn han er! ...Jeg skal have min dreng nr. 2 lige om lidt og glæææder mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.