Så fik vi kønnet afvide. :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.256 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. september 2010

MIWULA

Det er en dejlig lille dreng vi skal ha. :-D Og en dejlig aktiv en af dem. hehe han var godt nok vild inde til scanningen. Er så glad. Og det var bare et godt sted kan kun andbefale det. Det var hos www.ultralydklinikken.dk :-D

Så dagen idag skal gå med at kigge på alt det baby tøj jeg har også skal alt det lyserøde soteres fra. :-D bare synd vi næsten ikk har noget drenge tøj men så kan jeg jo få lov og købe. tihi.

Nr 2 billed set nede fra numsen så man kan se den lille tap. :-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Mamalou

Jeg kan godt forstå, at du er glad... 

Har I så tænkt navne?

Anmeld

12. september 2010

FruHolm <3

Tillykke med ham

Anmeld

12. september 2010

MIWULA

Mamalou skriver:

Jeg kan godt forstå, at du er glad... 

Har I så tænkt navne?

Ja det har vi men det er svært. Men Jamie har vi snakket rigtig meget om så det blir nok det hvis han ligner det. :-)

Anmeld

12. september 2010

Mamalou

MIWULA skriver:

Ja det har vi men det er svært. Men Jamie har vi snakket rigtig meget om så det blir nok det hvis han ligner det. :-)

Det er svært!

I vores tilfælde handler det nok allermest at blive enige  Men der er også et godt stykke til at vores bette spir kommer til verden, så mon ikke vi bliver enige 

God søndag!

Anmeld

12. september 2010

Fru.Mäes <3

MIWULA skriver:

Det er en dejlig lille dreng vi skal ha. :-D Og en dejlig aktiv en af dem. hehe han var godt nok vild inde til scanningen. Er så glad. Og det var bare et godt sted kan kun andbefale det. Det var hos www.ultralydklinikken.dk :-D

Så dagen idag skal gå med at kigge på alt det baby tøj jeg har også skal alt det lyserøde soteres fra. :-D bare synd vi næsten ikk har noget drenge tøj men så kan jeg jo få lov og købe. tihi.

Nr 2 billed set nede fra numsen så man kan se den lille tap. :-D

IHH, nogle fine billeder

Ligner han ligger og holder sig for ørerne, på det først billede - han synes nok I larmede lidt til scanningen..

Men hvert fald TILLYKKE med, at du skal have en lille dreng..

Krams Rikke

Anmeld

12. september 2010

MIWULA

Mamalou skriver:

Det er svært!

I vores tilfælde handler det nok allermest at blive enige  Men der er også et godt stykke til at vores bette spir kommer til verden, så mon ikke vi bliver enige 

God søndag!

Hehe jamen sådan har det oz været her men så kom jamie på banen og det er så det eneste vi begge kan li. ;-)

Ved i hva i skal have? Hvor langt er du henne da? :-) Og tillykke med din graviditet. :-D

Anmeld

12. september 2010

MIWULA

FrøkenHedegaard skriver:

IHH, nogle fine billeder

Ligner han ligger og holder sig for ørerne, på det først billede - han synes nok I larmede lidt til scanningen..

Men hvert fald TILLYKKE med, at du skal have en lille dreng..

Krams Rikke

Mange mange tak :-D Haha ja det kan godt være han gjorde det vi var oz mange inde til den scanning. hihi mig, kæresten, min søster, min far, fars kæreste og min søsters lille pige som bare lå og sov i autostolen. :-D så vi har nok grinede og snakket for meget. :-D

Anmeld

12. september 2010

twinboys

Stort tillykke med den lille dreng i venter...

Anmeld

12. september 2010

MIWULA

Mange tak :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.