fribillet til legoland bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. september 2010

Angelspot

Ja det lyder jo også lidt for godt til at være sandt, men hvis den er god nok er det jo vildt fedt!

Ja det blir da en kanon tur, så blir det lige en anelse sjovere når man ikke tænker på hvor dyrt det har været

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Laulund87

Angelspot skriver:

Ja det lyder jo også lidt for godt til at være sandt, men hvis den er god nok er det jo vildt fedt!

Ja det blir da en kanon tur, så blir det lige en anelse sjovere når man ikke tænker på hvor dyrt det har været

Ja helt sikkert, for billigt er det ikke

Anmeld

11. september 2010

kirsti

Ja det er dyrt når man skal på udflugt! Jeg har ihvert fald lavet konvolutten klar til dig (:

hvad er det for et billede der flytter din tekst helt ud i siden så det er svært at læse?

Anmeld

11. september 2010

Angelspot

Laulund87 skriver:

Ja helt sikkert, for billigt er det ikke

Nej ikke med de priser de holder sig.  Det er jo også dyrt at købe snacks osv når man er derinde, for selvom man har madpakker med, så skal der også være lidt hygge med is og souveniers når man endelig er afsted.

Vi var afsted sidste år med nogle venner, det løb op i ca 1100 kr for en dag, bare for vores familie. Det er jo helt vildt

Anmeld

11. september 2010

Angelspot

kirsti skriver:

Ja det er dyrt når man skal på udflugt! Jeg har ihvert fald lavet konvolutten klar til dig (:

hvad er det for et billede der flytter din tekst helt ud i siden så det er svært at læse?

Tak skal du have, det er vi virkelig glade for, Nicklas er helt vild nu

Det ved jeg ikke hvad er, er det mit profilbillede der er mærkeligt? Det ser helt normalt ud her på min skærm...

Anmeld

11. september 2010

Laulund87

Angelspot skriver:

Nej ikke med de priser de holder sig.  Det er jo også dyrt at købe snacks osv når man er derinde, for selvom man har madpakker med, så skal der også være lidt hygge med is og souveniers når man endelig er afsted.

Vi var afsted sidste år med nogle venner, det løb op i ca 1100 kr for en dag, bare for vores familie. Det er jo helt vildt

Ja man skal da hygge sig lidt og så løber det altså op

Anmeld

14. september 2010

Angelspot

kirsti skriver:

Hej igen.

Jeg har modtaget din fribillet, tudind tak skal du have, den vil vi få stor glæde af

Vi har allerede bestemt at vi skal afsted i efterårsferien, der må da være en dag i den ge hvor det blir godt vejr

Tak for din søde tanke

Anmeld

14. september 2010

kirsti

jeg håber i får en super tur (;

Anmeld

29. september 2010

Hasselnødden

Jeg bliver helt rørt på jeres vegne! Hvor lyder det bare til at I får en fantastisk dejlig tur hele familien og I slipper for at rive håret ud af hovederne på jer selv for at finde pengene til det! Håber I kommer til at nyde det fuldt ud! Og hvor godt af dem der kom med fif til jer hvor I kunne spare. Ej hvor er I bare dejlige hele bundtet

Anmeld

3. oktober 2010

slettet_7530

kirsti skriver:

Vi var på MC Donald idag og i Noahs Happy Meal var der en fribillet til et barn til Legoland, den skal bruges inden d. 5/12 2010 og gælder børn mellem 3-12år

Vi bor på Falster og kommer ikke i nærheden af Legoland så hvis der er andre der kan bruge den må i godt få den. Men meld jer nu kun hvis i er sikre på i får den brugt for ellers var der måske en anden der ville få den brugt der kunne få glæde af den :stortsmil:

Lukker du denne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.