fribillet til legoland bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.072 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. september 2010

kirsti

Vi var på MC Donald idag og i Noahs Happy Meal var der en fribillet til et barn til Legoland, den skal bruges inden d. 5/12 2010 og gælder børn mellem 3-12år

Vi bor på Falster og kommer ikke i nærheden af Legoland så hvis der er andre der kan bruge den må i godt få den. Men meld jer nu kun hvis i er sikre på i får den brugt for ellers var der måske en anden der ville få den brugt der kunne få glæde af den :stortsmil:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Angelspot

Hej.

Det var da dejligt for jer, men ærgeligt i ikke selv kan bruge dem. Vi bor en halv times kørsel fra Legoland, men kommer ikke fsted fordi det kan være så dyrt, vi har en dreng på 8 og en pige på knap 5. Så jeg vil gerne garantere vi kan bruge den hvis vi får din fribillet

Anmeld

11. september 2010

kirsti

jamen så er billetten da din (: bare smid din adresse i en mail til mig så sender jeg den afsted

Kirsti_mt (a) hotmail.dk

Anmeld

11. september 2010

Angelspot

kirsti skriver:

jamen så er billetten da din (: bare smid din adresse i en mail til mig så sender jeg den afsted

Kirsti_mt (a) hotmail.dk

Ej hvor fedt, tusind tak for det

Med en SU er det lidt svært at få plads til så meget sjov, så det vil vi sætte stor pris på!! Jeg vil endda sende billeder derfra så du kan se at det er gået til et godt formål

Nicklas på 8 sidder her ved siden af og siger "ej hvor fedt, men så skal det være mig der kommer med", hehe mon ikke de begge kommer med

Jeg sender dig lige en mail, mange tak

Anmeld

11. september 2010

loppen82

Angelspot skriver:

Hej.

Det var da dejligt for jer, men ærgeligt i ikke selv kan bruge dem. Vi bor en halv times kørsel fra Legoland, men kommer ikke fsted fordi det kan være så dyrt, vi har en dreng på 8 og en pige på knap 5. Så jeg vil gerne garantere vi kan bruge den hvis vi får din fribillet

Hej,

jeg har også en fribillet.

Du kan sende din adresse i en privat besked.

Så har i da til begge unger hvis du får den anden os.

Anmeld

11. september 2010

Laulund87

Angelspot skriver:

Ej hvor fedt, tusind tak for det

Med en SU er det lidt svært at få plads til så meget sjov, så det vil vi sætte stor pris på!! Jeg vil endda sende billeder derfra så du kan se at det er gået til et godt formål

Nicklas på 8 sidder her ved siden af og siger "ej hvor fedt, men så skal det være mig der kommer med", hehe mon ikke de begge kommer med

Jeg sender dig lige en mail, mange tak

Bare lige for at blande mig kan jeg fortælle dig at på trendsales er der en der sælger fribilletter til legoland. Hun tager 40 kr for en billet hvor du så kan komme to voksne ind, for prisen på en billet

Så sparer man indgangsbilletten på en voksen, minus de 40 kr.

Flere penge at spare

Anmeld

11. september 2010

Angelspot

Det er da bare super fedt, tusind tak

Sikke dog en dejlig aften, nu har vi siddet og heppet på lidt godter i bingo banko, det er den ældste helt vild med, men det gav ikke noget. Men det er jo heller ikke nødvendigt når der er sådan nogen gavmilde folk som jer

Jeg sender lige en besked til dig

Anmeld

11. september 2010

Angelspot

Laulund87 skriver:

Bare lige for at blande mig kan jeg fortælle dig at på trendsales er der en der sælger fribilletter til legoland. Hun tager 40 kr for en billet hvor du så kan komme to voksne ind, for prisen på en billet

Så sparer man indgangsbilletten på en voksen, minus de 40 kr.

Flere penge at spare

Det var da et fedt tip at få, skønt Aftenen blir da bare bedre og bedre! Det vil jeg da helt sikkert lige se på!

Anmeld

11. september 2010

kirsti

Det lader til i kommer billigt i legoland (; jeg er bare glad for der er nogen der kan få glæde af billletten (:

Anmeld

11. september 2010

Laulund87

Angelspot skriver:

Det var da et fedt tip at få, skønt Aftenen blir da bare bedre og bedre! Det vil jeg da helt sikkert lige se på!

Jeg købte en billet og var lidt bange for at det var fup, men den er god nok

Det ender jo med at i kan komme ind for en slik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.