Så skal der købes ammeindlæg ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Diana...

DK skriver:

Hej

Mine er også begyndt, men kun på dryp stadiet. Hvis jeg trykker lidt på dem kommer det straks ud, men det er ikke sådan at et ammeindlæg er nødvendigt. Slet ikke!

Mine bryster er vokset SÅ meget, og jeg håååber ikke at de vokser mere nu. Er på 80E nu, og kæresten konstaterede i går aftes at de igen er blevet hårde. Præcis som de andre gange hvor jeg er gået en kopstørrelse op. Suk. Kan man få BH'er i 80F? og hvordan skal det så ikke ende når de for alvor bliver fyldt med mælk??

Men Mikkel er da i det mindste lykkelig!!

Knus

Åhh mine er også bare vokset voldsomt meget de er på størrelse nu med da mælken var faldet til med Lucas Så håber ikke de vokser mere for så kan jeg ikke passe amme BH erne :( 

Manden synes dog mine er blevet lidt skrammende store griner. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Lene76

hehe ved mit 1 barn var jeg 80 D ved nr 2 ende jeg som 80H.... og det har taget et par år før de er kommet lidt ned i str igen bruger en 80DD el E men de er begyndt og stramme en del så er nok oppe i 80H igen.... håber ik de blir meget større..... men ok ved at man kan få i 80J osse  og ja man kan kun tænke hvor vild det blir når mælken falder til..... Vi blir total brystbomber hehe

Anmeld

29. september 2010

Multebær

DK skriver:

Hej

Mine er også begyndt, men kun på dryp stadiet. Hvis jeg trykker lidt på dem kommer det straks ud, men det er ikke sådan at et ammeindlæg er nødvendigt. Slet ikke!

Mine bryster er vokset SÅ meget, og jeg håååber ikke at de vokser mere nu. Er på 80E nu, og kæresten konstaterede i går aftes at de igen er blevet hårde. Præcis som de andre gange hvor jeg er gået en kopstørrelse op. Suk. Kan man få BH'er i 80F? og hvordan skal det så ikke ende når de for alvor bliver fyldt med mælk??

Men Mikkel er da i det mindste lykkelig!!

Knus

Hej DK 

Thi hi don't worry det går nok alt sammen - du lyder så skræmt  Jeg kunne godt nok også godt tænke mig at mine var lidt mindre - er nu 75G Plejer at være 75F som som heller ik kan siges at være småt.

Jeg ville egentlig bare give dig et tip til en BH type som jeg selv bruger fordi jeg synes de er pæne - ikke konet og rigtig gode (har masser af hold i stropperne) 

kig ind på http://www.freyalingerie.com/

Man kan også få amme BH hos Freya og jeg har besluttet at købe denne fra en dansk hjemmeside når jeg får løn http://www.lace.dk/commodity/5347

Pøj pøj fellow boobie girl 

Anmeld

29. september 2010

Multebær

Diana... skriver:

Hej i skønne kvinder. 

Ja så det tid til amme indlæg jeg er 20+2 idag og mine bryste begynde i morges under morgen maden at løbe.

Da jeg ventet Lucas begynde det i uge 18 og det var rigtig meget jeg kunne nemt skifte ammeindlæg 4 gange om dagen og måtte sove på håndklæde om natten. 

Så jeg var faktisk lidt nervøs fordi det ikke var startet endnu og var bekymret over om jeg så ikke ville kunne amme lige så godt som første gang. MEN så kom det i morges og vi sidder og spiser og jeg kan mærke jeg bliver helt kold på vorterne og kikker ned af min silkekjole jeg lige havde på og kunne se 2 store våde pletter et på hver vorte og jeg sprang op af stolen og råbte YES ha ha ha 

Nu her til aften hvor jeg har taget min kjole på igen løber det faktisk så voldsomt at jeg kan se det løber i gennem kjolen ha ha og mindes nu om hvor skide irriterende det er MEN hvor er jeg glad for at det er kommet og håber jeg kan amme lige så godt og meget som første gang. 

Men det har vist slet ikke noget med hvor meget og hvornår man begynder og lægge (er det ikke det det hedder) det skulle slet ikke have betydning for amningen men jeg var nu alligevel nervøs griner.

Hvad med jer andre er i begynd og dryppe? 

Knus Diana

Eiii griner historie men nøj hvor har jeg noia over at det jo kunne ske midt i arbejdstiden  gisp! 

Forresten har hørt at uld ammeindlæg fra Matas skulle være rigtig gode. Er der nogen der har erfaringer med dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.