Hej i skønne kvinder.
Ja så det tid til amme indlæg jeg er 20+2 idag og mine bryste begynde i morges under morgen maden at løbe.
Da jeg ventet Lucas begynde det i uge 18 og det var rigtig meget jeg kunne nemt skifte ammeindlæg 4 gange om dagen og måtte sove på håndklæde om natten.
Så jeg var faktisk lidt nervøs fordi det ikke var startet endnu og var bekymret over om jeg så ikke ville kunne amme lige så godt som første gang. MEN så kom det i morges og vi sidder og spiser og jeg kan mærke jeg bliver helt kold på vorterne og kikker ned af min silkekjole jeg lige havde på og kunne se 2 store våde pletter et på hver vorte og jeg sprang op af stolen og råbte YES ha ha ha 
Nu her til aften hvor jeg har taget min kjole på igen løber det faktisk så voldsomt at jeg kan se det løber i gennem kjolen ha ha og mindes nu om hvor skide irriterende det er MEN hvor er jeg glad for at det er kommet og håber jeg kan amme lige så godt og meget som første gang.
Men det har vist slet ikke noget med hvor meget og hvornår man begynder og lægge (er det ikke det det hedder) det skulle slet ikke have betydning for amningen men jeg var nu alligevel nervøs griner.
Hvad med jer andre er i begynd og dryppe?
Knus Diana
Anmeld