Højeste vægt, uden at være gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2008

Pia.

i mit pas er jeg 164 cm på indrømme jeg ikke er blevet målt i mange år så måske er det enda et par cm under !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

i mit pas er jeg 164 cm på indrømme jeg ikke er blevet målt i mange år så måske er det enda et par cm under !!!

-griner- ok..bare sidst du skrev var du 163cm...jeg er 168 i mit pas. Bare det var så vel..;)

Anmeld

21. juli 2008

Pia.

griner... så jeg er sgu nok kun 160 når alt kommer til alt hvis man er 4 cm højere i passet... !!!!! :-o

Anmeld

21. juli 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

griner... så jeg er sgu nok kun 160 når alt kommer til alt hvis man er 4 cm højere i passet... !!!!! :-o

Jeg tror jeg havde de høje sko på-griner- har sjovt nok lige fået brev i dag om at passet skal fornyes...så spændende om jeg er krympet de sidste ti år...:D

Anmeld

21. juli 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Jeg tror jeg havde de høje sko på-griner- har sjovt nok lige fået brev i dag om at passet skal fornyes...så spændende om jeg er krympet de sidste ti år...:D

Griner ja det er da lidt spændende om der er smuttet et par cm med årene... - jeg skal også have fornyet mit pas.... tror faktsisk jeg er for sent ude, kunne være jeg lige skulle tjekke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.