Højeste vægt, uden at være gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

Honningblomst

Hvad har jeres højeste vægt været, uden I har været gravide???
Min har været 90kg og jeg er kun 164cm lav....så det var ret voldsomt.
Det værste er bare at min vægt gerne vil derop igen...det er da deprimerende at fedtceller ikke forsvinder, men bare tømmes...så ligger de der og hungrer efter at fylde sig igen og komme op på den vægt de var på engang.
Nå, men knus herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

Christinahr

Før jeg blev graiv med Aia vejede jeg 72 og er 1.67 høj og det er det højeste jeg har vejet.

Tog 30 kilo på under graviditeten og mangler stadig 10 kilo før jeg er på normalen.

Anmeld

20. juli 2008

Mathilde

Jeg har også været oppe og runde de 90kg. og jeg er kun 162cm.... Så det var også ret voldsomt til min lave højde.
Ja det er da virkelig unfair at fedtcellerne ikke forsvinder når man taber sig:( Jeg skal også hele tiden passe på min vægt og sådan vil det sikkert være resten af mit liv... ØV BØV
Men jeg synes der er perioder hvor ALT bare sætter sig og andre perioder, hvor jeg sagtens kan synde og alligevel tabe mig (langsomt) Lidt mystisk(?)

Mathilde, som alligevel slår sig løs med usundt mad engang imellem.

Anmeld

20. juli 2008

Kvindemin

Min højeste vægt før før og under graviditet var 58 kg. Er 1.60 høj, så det er vidst meget normalt? Er nu nede på 48 kg. Ja så tænker i nok jeres, men er ikke så tynd, blot lav og uden muskler. :)) Knus, (fra en der elsker slik, og ser frem til en aften med osterejer, orange chokolade, cola og en go' omgang Anna Pihl) :D

Anmeld

20. juli 2008

Monique

min højeste vægt har været 52 kg. men er så også kun 158 Lav hehe

Anmeld

20. juli 2008

ivfmarie

Tjooo... jeg stoppede med at gå på vægten da den viste 96 kg (fordelt på 166 cm), men jeg stoppede ikke med at spise, så jeg tænker den har været højere endnu, inden jeg tog mig sammen.
Det var for ... bum bum ... ca 17-18 år siden. Og jeg kæmper hver evige eneste dag med et "kærlighed-had" forhold til min vægt og min mad...

Marie - der faktisk "kun" var oppe på hhv 82 og 86 kg under mine graviditeter

Anmeld

20. juli 2008

Honningblomst

ivfmarie skriver:

Tjooo... jeg stoppede med at gå på vægten da den viste 96 kg (fordelt på 166 cm), men jeg stoppede ikke med at spise, så jeg tænker den har været højere endnu, inden jeg tog mig sammen.
Det var for ... bum bum ... ca 17-18 år siden. Og jeg kæmper hver evige eneste dag med et "kærlighed-had" forhold til min vægt og min mad...

Marie - der faktisk "kun" var oppe på hhv 82 og 86 kg under mine graviditeter

Åh hvor jeg kender det du skriver....her er det også den der med at spise noget lækkert og så bagefter have det rigtig dumt med at have gjort det...for næste dag at kunne se det på vægten.
Jeg er sikker på jeg kunne tage 20kg på, på 2 mdr....uden problemer...:(

Anmeld

20. juli 2008

ivfmarie

Jeg er sikker på jeg kunne tage 20kg på, på 2 mdr....uden problemer...

jeps....

Anmeld

21. juli 2008

Pia.

min højeste vægt nogen sinde er 72 kilo 8( og det var jeg bestemt ikke tilfreds med... - men så er det også prøvet ;)...

jeg er 164 cm høj....

Knus Pia.

Anmeld

21. juli 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

min højeste vægt nogen sinde er 72 kilo 8( og det var jeg bestemt ikke tilfreds med... - men så er det også prøvet ;)...

jeg er 164 cm høj....

Knus Pia.

Men du er da vokset 1 cm kan jeg se....;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.