Autostol eller lift/liftnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

sweetypie

MoarJ skriver:

Har også hørt liftnet er ulovlige... Hvorfor filan er de så på markedet endnu...

De er på markedet fordi det ikke er ulovligt at sælge dem....

Der findes stadig folk der køber dem, udbud - efterspørgsel eller, hvis der er købere - så er der sælgere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Mira0911

sweetypie skriver:

Der findes stadig folk der køber dem, udbud - efterspørgsel eller, hvis der er købere - så er der sælgere

Synes ikke det hænger sammen....

Anmeld

11. september 2010

Mia&Allan

Mumto3 skriver:

Ellers er der jo et alternativ mere. Dunitur. Den har fået fantastisk gode anmeldelser og den klarer sig bedre i test en autostole fordi barnet ligger ned, og netop fordi barnet ligger ned, kan det tåle længere kørerturer.

-og nej liftnet og dunitur kan på ingen måde sammenlignes

Jeg tror jeg så den første test af dem enten hos FDM eller også hos Tænk og test.

Den har jeg aldrig hørt om?

Anmeld

11. september 2010

Mia&Allan

sweetypie skriver:

Vi havde en Recaro med isofix, den stod bare fast og var bagudvendt.

Nu har vi en større Recaro polaris, også bagudvendt og med isofix

Vi har købt den nye rømer, den sagde de i babysam var den bedste og at den var kåret som den bedste i bedst i test 2010 - tror jeg nok!

Anmeld

11. september 2010

louise8723

sweetypie skriver:

Liftnet er ikke ulovlige

de er bare ikke så sikre som fx en stol

Anmeld

11. september 2010

TbCp

Vi brugte en boxette til Liva i starten da hun vejede under 3 kg, det var hvad vi blev rådet til.
Hverken liftnet eller boxette er ligeså sikre som autostol, men de er dog ikke ulovlige.

Nu har jeg så set man kan få nogle rigtig smarte og sikre autostole hvor de små kan ligge helt ned... det ville jeg nok have valgt dengang hvis vi havde vidst muligheden var der.

Anmeld

11. september 2010

Mia&Allan

TbCp skriver:

Vi brugte en boxette til Liva i starten da hun vejede under 3 kg, det var hvad vi blev rådet til.
Hverken liftnet eller boxette er ligeså sikre som autostol, men de er dog ikke ulovlige.

Nu har jeg så set man kan få nogle rigtig smarte og sikre autostole hvor de små kan ligge helt ned... det ville jeg nok have valgt dengang hvis vi havde vidst muligheden var der.

Autostol hvor de ka ligge helt ned!?

Er det dem til for tidligt fødte du tænker på?

Er bare helt tabt nu, synes virkelig det er svært....

Anmeld

11. september 2010

TbCp

Mia&Tonny skriver:

Autostol hvor de ka ligge helt ned!?

Er det dem til for tidligt fødte du tænker på?

Er bare helt tabt nu, synes virkelig det er svært....

Det ved jeg faktisk ikke, synes bare jeg har hørt snak om dem herinde og nogle har smidt links ind...
Måske der er andre herinde der kan svare på det

Anmeld

11. september 2010

Mia&Allan

TbCp skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, synes bare jeg har hørt snak om dem herinde og nogle har smidt links ind...
Måske der er andre herinde der kan svare på det

Okay

Synes bare de eneste jeg har set hvor de kan ligge ned, er til for tidligt fødte... Men jeg må jo stole på dem der udvikler autostole, der siger at den som jeg har købt er lavet til at man kan bruge den helt fra start...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.