Ammestop-stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Hmm, er det mig der ikke forstår det, eller hvorfor skriver du i telegram form?

Det er trist med amningen når nu du gerne vil, men håber det bliver nemmere for jer med flasken..

Åh, det er bare et forsøg på at være morsom - en måde at skubbe det hele lidt fra mig mens jeg skrev..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Bayze

Rosa skriver:

TUSIND TAK for det svar!!! Jeg er stoppet - stop! Du beskriver helt præcist hvordan jeg har det, det gør bare ondt - punktum! Men 4 måneder er flot, og min skattemus trives jo - så hvad brokker jeg mig over?

Knus og kram

Dét må man hvert fald gerne, og det skal du bare gøre. Man skal altså lige igennem det og have hylet det ud af kroppen. Men som sagt, så tror jeg virkelig også hurtigt du er ovre det, det er ikke noget jeg bare siger. Og når du så er det, så kan du jo ligeså godt nyde fordelene ved ammestoppet, you know

Anmeld

10. september 2010

Bayze

Rosa skriver:

Åh, det er bare et forsøg på at være morsom - en måde at skubbe det hele lidt fra mig mens jeg skrev..

Det er faktisk RET morsomt - elsker når du folder dit skrivetalent ud og fabulerer løs med alle mulige mærkelige og finurlige vinkler og formuleringer 

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Rosa skriver:

Dumme Mia Maia - giver dagens dosis morfin skylden

Det er heller ikke nemt når man virkelig ønsker at få det til at fungere, men håber alle fordelene snak kommer til syne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.