Ååhh, søde lille stoppe-mås
Hvor er det synd for dig - det gør altså bare meget mere navlestrengs-ondt end man lige tror når amningen ikke vil. Jeg behøver jo ikke sige til dig at det jo er super godt du ammede i 4 måneder, der er mange der stopper der osv osv. For det ved du jo godt. Det gør bare ondt alligegevel. Det er den der sidste rent fysiske binding mellem mor og barn der brydes, nu er han "helt født og ude af din krop". Det er det jeg mener med at det er noget med at kappe navlestrengen. Ved ikke om mine lidt kluntede formuleringer giver meming for dig - men det var hvert fald noget i stil med hvordan jeg havde det da jeg måtte give op allerede efter 4 uger!!!! Hold kæft hvor jeg brølede, altså. Jeg ville gerne blive ved med at være noget helt særligt for ham, noget kun jeg kunne være.... - agtigt.
Men det gik så også rigtig hurtigt over igen, det var altså på ingen måde en sorg jeg bar rundt på i flere uger, og jeg er sikker på at sådan bliver det også for dig. At det faktisk også er en lettelse og befrielse, for det er jo ikke sjovt når det ikke fungerer og er frustrerende for både mor og baby. Jeg tror du bliver glad for at lægge det på hylden nu og 4 måneder er altså super fint
Kram, kram og
til dig
fra Tina
Anmeld