Ammestop-stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så gik den ikke længere stop Efter 4 måneder er amningen helt og fukdstændigt gået i stå stop Jeg havde ellers planlagt at kæmpe for at få den op at køre igen med en dag i sengen, men i dag indså jeg endelig at det ikke handler om mælkeproduktionen men om at han simpelthen ikke gider brystet mere stop Avs stop Mine bryster er nu helt tomme (læs: slatne) og han skriger allerede når jeg lægger ham til fordi han bare ikke vil stop Og så skal han heller ikke, synes jeg stop Så nu bliver det altså bare et totalt ammestop stop Det føles nu lidt tomt stop Til gengæld har vi hyggestunderne med flaske, grød, mos og nusseri stop Det må jeg så trøste mig med stop Nu skal jeg så bare stoppe med at tude stop STOP

Rosa stop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Laulund87

Jamen så må i hellere stoppe Hvis han ikke er interesseret længere, er det jo bare sådan og det er jo et sundhedstegn

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

Rosa skriver:

Så gik den ikke længere stop Efter 4 måneder er amningen helt og fukdstændigt gået i stå stop Jeg havde ellers planlagt at kæmpe for at få den op at køre igen med en dag i sengen, men i dag indså jeg endelig at det ikke handler om mælkeproduktionen men om at han simpelthen ikke gider brystet mere stop Avs stop Mine bryster er nu helt tomme (læs: slatne) og han skriger allerede når jeg lægger ham til fordi han bare ikke vil stop Og så skal han heller ikke, synes jeg stop Så nu bliver det altså bare et totalt ammestop stop Det føles nu lidt tomt stop Til gengæld har vi hyggestunderne med flaske, grød, mos og nusseri stop Det må jeg så trøste mig med stop Nu skal jeg så bare stoppe med at tude stop STOP

Rosa stop

STOP!! ammen

Han skal nok klare den uden

Anmeld

10. september 2010

Moderator

Det var trist, når du gerne ville have fortsat... Men dejligt at du kunne så længe

KRAM til dig sødeste.

Anmeld

10. september 2010

Diana...

Kæmpe kram til dig. Og heller han siger fra end du siger stop og han ikke er klar så det jo godt. Selv om det ER pisse hård. Jeg husker tydeligt hvor hård og hvor meget jeg tudet 

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Hmm, er det mig der ikke forstår det, eller hvorfor skriver du i telegram form?

Det er trist med amningen når nu du gerne vil, men håber det bliver nemmere for jer med flasken..

Anmeld

10. september 2010

twinboys

STOP STOP STOP HOLDT HOLDT HOLDT...

Du er bare nød til at acceptere lille stoppebebs valg...

Men nyd flaskerne...

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

Bayze

Ååhh, søde lille stoppe-mås Hvor er det synd for dig - det gør altså bare meget mere navlestrengs-ondt end man lige tror når amningen ikke vil. Jeg behøver jo ikke sige til dig at det jo er super godt du ammede i 4 måneder, der er mange der stopper der osv osv. For det ved du jo godt. Det gør bare ondt alligegevel. Det er den der sidste rent fysiske binding mellem mor og barn der brydes, nu er han "helt født og ude af din krop". Det er det jeg mener med at det er noget med at kappe navlestrengen. Ved ikke om mine lidt kluntede formuleringer giver meming for dig - men det var hvert fald noget i stil med hvordan jeg havde det da jeg måtte  give op allerede efter 4 uger!!!! Hold kæft hvor jeg brølede, altså. Jeg ville gerne blive ved med at være noget helt særligt for ham, noget kun jeg kunne være.... - agtigt.

Men det gik så også rigtig hurtigt over igen, det var altså på ingen måde en sorg jeg bar rundt på i flere uger, og jeg er sikker på at sådan bliver det også for dig. At det faktisk også er en lettelse og befrielse, for det er jo ikke sjovt når det ikke fungerer og er frustrerende for både mor og baby. Jeg tror du bliver glad for at lægge det på hylden nu og 4 måneder er altså super fint

Kram, kram og til dig

fra Tina

Anmeld

10. september 2010

Moderator

Bayze skriver:

Ååhh, søde lille stoppe-mås Hvor er det synd for dig - det gør altså bare meget mere navlestrengs-ondt end man lige tror når amningen ikke vil. Jeg behøver jo ikke sige til dig at det jo er super godt du ammede i 4 måneder, der er mange der stopper der osv osv. For det ved du jo godt. Det gør bare ondt alligegevel. Det er den der sidste rent fysiske binding mellem mor og barn der brydes, nu er han "helt født og ude af din krop". Det er det jeg mener med at det er noget med at kappe navlestrengen. Ved ikke om mine lidt kluntede formuleringer giver meming for dig - men det var hvert fald noget i stil med hvordan jeg havde det da jeg måtte  give op allerede efter 4 uger!!!! Hold kæft hvor jeg brølede, altså. Jeg ville gerne blive ved med at være noget helt særligt for ham, noget kun jeg kunne være.... - agtigt.

Men det gik så også rigtig hurtigt over igen, det var altså på ingen måde en sorg jeg bar rundt på i flere uger, og jeg er sikker på at sådan bliver det også for dig. At det faktisk også er en lettelse og befrielse, for det er jo ikke sjovt når det ikke fungerer og er frustrerende for både mor og baby. Jeg tror du bliver glad for at lægge det på hylden nu og 4 måneder er altså super fint

Kram, kram og til dig

fra Tina

TUSIND TAK for det svar!!! Jeg er stoppet - stop! Du beskriver helt præcist hvordan jeg har det, det gør bare ondt - punktum! Men 4 måneder er flot, og min skattemus trives jo - så hvad brokker jeg mig over?

Knus og kram

Anmeld

10. september 2010

Moderator

twinboys skriver:

STOP STOP STOP HOLDT HOLDT HOLDT...

Du er bare nød til at acceptere lille stoppebebs valg...

Men nyd flaskerne...

Majbritt

Hans eller mine? høhøhø...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.