Sæk med pigetøj str. 4-6 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
458 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har sorteret i Iduns tøj idag, både for at rydde ud, med det der er for småt og sortere, da jeg længe har syntes at hun har for meget. Hun er jo en bestemt dame, og selvom der er tøj der er sødt osv. er der meget hun slet ikke har gået med.

Derfor sælger jeg en god sæk, med blandet pigetøj i str. 4-6 år. Både bukser, bluser, tshirts, ´varmere tøj, en morgenkåbe osv...

Hele baladen for 150 kr + porto eller afhentning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

82Miraklet

Zafir skriver:

Jeg har sorteret i Iduns tøj idag, både for at rydde ud, med det der er for småt og sortere, da jeg længe har syntes at hun har for meget. Hun er jo en bestemt dame, og selvom der er tøj der er sødt osv. er der meget hun slet ikke har gået med.

Derfor sælger jeg en god sæk, med blandet pigetøj i str. 4-6 år. Både bukser, bluser, tshirts, ´varmere tøj, en morgenkåbe osv...

Hele baladen for 150 kr + porto eller afhentning

Jeg kunne godt være intereseret !!! Har du solgt eller ???

Anmeld

10. september 2010

Moderator

Maria82 skriver:

Jeg kunne godt være intereseret !!! Har du solgt eller ???

Jeg har ikke solgt endnu Jeg kan smide det forbi dig, hvis det er. Du bor jo på vejen til kbh, så vidt jeg husker Så sparer du porto, hvis det er at du beslutter dig for det...

Anmeld

11. september 2010

82Miraklet

Zafir skriver:

Jeg har ikke solgt endnu Jeg kan smide det forbi dig, hvis det er. Du bor jo på vejen til kbh, så vidt jeg husker Så sparer du porto, hvis det er at du beslutter dig for det...

Jamen jeg har besluttet mig og det vil jeg gerne !! Jeg skal til Nykøbing en dag i næste uge så kan jeg tage det med fordi der, hvis det er så skal du ikke ligge og smide det af, men det er selvfølgelig op til dig !!!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Maria82 skriver:

Jamen jeg har besluttet mig og det vil jeg gerne !! Jeg skal til Nykøbing en dag i næste uge så kan jeg tage det med fordi der, hvis det er så skal du ikke ligge og smide det af, men det er selvfølgelig op til dig !!!

Det lyder bare godt

Jeg skal i gruppe på torsdag, ellers er vi hjemme Så du siger bare til...

Anmeld

12. september 2010

82Miraklet

Zafir skriver:

Det lyder bare godt

Jeg skal i gruppe på torsdag, ellers er vi hjemme Så du siger bare til...

Uhhh... hmm mon vi kan finde ud af noget torsdag alligevel sådan omkring 9.30 ??? Muligvis også før !!!

Jeg tager nemlig til Nykøbing Torsdag da jeg skal lave en æresport ( Staves?).....

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Maria82 skriver:

Uhhh... hmm mon vi kan finde ud af noget torsdag alligevel sådan omkring 9.30 ??? Muligvis også før !!!

Jeg tager nemlig til Nykøbing Torsdag da jeg skal lave en æresport ( Staves?).....

Nåååee det passer meget fint. Jeg kører omkring 920, så hvis du kan nå det inden Ellers må du fange husbonni, han er jo også hjemme. Men så når jeg jo ikke at sige hej jo...

Anmeld

13. september 2010

82Miraklet

Zafir skriver:

Nåååee det passer meget fint. Jeg kører omkring 920, så hvis du kan nå det inden Ellers må du fange husbonni, han er jo også hjemme. Men så når jeg jo ikke at sige hej jo...

Jeg aflevere ungerne lidt tidligere på torsdag og så skulle jeg nok nå det....

Sender du en PB med adressen !!!

Vil jo gerne hilse på dig igen jo !!!!!!!!!

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Maria82 skriver:

Jeg aflevere ungerne lidt tidligere på torsdag og så skulle jeg nok nå det....

Sender du en PB med adressen !!!

Vil jo gerne hilse på dig igen jo !!!!!!!!!

Tjæk det gør jeg Så kan vi se om du lige kan nå en kop te

Anmeld

13. september 2010

82Miraklet

Zafir skriver:

Tjæk det gør jeg Så kan vi se om du lige kan nå en kop te

Lyder Super !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.