jeg elsker toilettet.. og der nede skal alt mit legetøj bo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

bette

hva sker der lige for det.. hvis vi glemmer at lukke døren til toilettet.. så er mikkel derude som en sniger.. vi hører eller bemærker aldrig at han pludselig er derude.. han er suuuuuper hurtig.

så løfter han brættet op og står med armen løftet i vejret med et stykke legetøj eller lign (denne gang en rive) så råber jeg NEJ!!!! og så smider han den med 10000 km i timen ned i lokummet.. niiiice.. åhh altså.. hva er der lige med det toilet og mikkel..
måske man kan pottetræne ham nemmere så8D hvis jeg nu råber nej når han er ved at skide.. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

Muffinmus

Jepper, William synes også det er skægt..Han har godt nok været tæt på at smide min hårbørste derned også... hans legetøj har været der:)

Anmeld

20. juli 2008

ivfmarie

hahaha... ja, de er sgu kække de bette knæjter!

Anmeld

20. juli 2008

mor til en del

Ah pottetræningen går nok ikke...... Her er der et par stykker som har yndet at vaske hænder i toilettet, de har ihvertfald prøvet. Jer har også fisket alt muligt andet op, men det har som regel været uheld, at det er havnet der, men jeg har aldrig haft nogen som bevidst smed legetøj deri, det må du lige vænne ham af med.:P Nyd at han ikke har større søskende, der som Cilas's ofte (altid) glemmer at skylle ud, så var situationen endnu værrer.8D Lisbeth.

Anmeld

20. juli 2008

bette

[citat][f][småt]Lisbeth Pedersen skriver:[/småt][/f] Ah pottetræningen går nok ikke...... Her er der et par stykker som har yndet at vaske hænder i toilettet, de har ihvertfald prøvet. Jer har også fisket alt muligt andet op, men det har som regel været uheld, at det er havnet der, men jeg har aldrig haft nogen som bevidst smed legetøj deri, det må du lige vænne ham af med.:P [rød]Nyd at han ikke har større søskende, der som Cilas's ofte (altid) glemmer at skylle ud, så var situationen endnu værrer.8D[/rød] Lisbeth.[/citat] haha ja ad... det kunne da være klamu 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.