Nakkefoldsscanning! WEEEEE! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

Bækkenløsning? Det lyder ikke rart Hvad går det overhovedet ud på?

40+2, puha så var det vel næsten slet ikke til at holde ud til sidst?

Har du født normalt alle gange?

Jeg drømmer ofte om graviditeten & fødslen, det er da lidt tidligt synes jeg  Men prøver at tænke positivt om det 

Jamen bækkenløsning er lidt svært at forklare. Men jeg kan lige give dig et link her hvor du kan læse om det Og nej bækkenløsning er ikke særlig rart skal jeg hilse og sige

http://www.baekkenloesning.dk/?pid=41&sub=39

Nej det var ikke til at holde ud til sidst med 40+2, men det gik i gang af sig selv Fødte normalt første og anden gang. 1 gang blev jeg dog sat i gang, fordi jeg gik med vandet sivende ud af mig i næsten 24 timer, så det skulle bare i gang. Synes dog at der gik PÆNT lang tid før jeg fødte Men det var ventetiden værd hehe...

Håber dog også at det går i gang af sig selv denne gang Smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

SoffiLine

NR3ønskebarn skriver:

Jamen bækkenløsning er lidt svært at forklare. Men jeg kan lige give dig et link her hvor du kan læse om det Og nej bækkenløsning er ikke særlig rart skal jeg hilse og sige

http://www.baekkenloesning.dk/?pid=41&sub=39

Nej det var ikke til at holde ud til sidst med 40+2, men det gik i gang af sig selv Fødte normalt første og anden gang. 1 gang blev jeg dog sat i gang, fordi jeg gik med vandet sivende ud af mig i næsten 24 timer, så det skulle bare i gang. Synes dog at der gik PÆNT lang tid før jeg fødte Men det var ventetiden værd hehe...

Håber dog også at det går i gang af sig selv denne gang Smiler

Det vil jeg lige læse lidt om så!

Er det piger eller drenge du har fået så?

Glæder mig virkelig meget til det bliver min tur, selvom det ikke var planlagt så er h*n alligevel meget ønsket!

Det blir sikkert hårdt, men der kommer også en masse glæder 

Kan dog stadig ikke helt fatte at jeg FAKTISK er gravid selvom jeg nu er blevet scannet to gange. 

Men sikke en dejlig følelse det er at være gravid & elsker at se maven vokse uge for uge 

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

Det vil jeg lige læse lidt om så!

Er det piger eller drenge du har fået så?

Glæder mig virkelig meget til det bliver min tur, selvom det ikke var planlagt så er h*n alligevel meget ønsket!

Det blir sikkert hårdt, men der kommer også en masse glæder 

Kan dog stadig ikke helt fatte at jeg FAKTISK er gravid selvom jeg nu er blevet scannet to gange. 

Men sikke en dejlig følelse det er at være gravid & elsker at se maven vokse uge for uge 

Jamen jeg har 2 piger i forvejen Min yngste pige var dog et "fejlet forsøg" på at lave en dreng hihi.. Men ønsket det er hun i HVERT fald Og jeg kender godt det der med at det er uvirkeligt at man føler at man er gravid. Sådan har jeg haft det med pigerne osse og nu denne her osse Jeg er ikke i tvivl, jeg har bare svært ved at tro at jeg er så heldig

Og det er en god ide at læse om det, hvis du har ondt nogle af de steder som der står.. Tror vist at man skal have ondt 3 af de steder der står nævnt, for at man har BL.. Men det er sq ikke ligefrem noget som kan anbefales

Min ældste datter var heller ikke planlagt, men damn hun er ønsket Hendes søster var planlagt og det er denne her osse Kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver at få et 3 barn griner...

Og ja at se maven vokse uge for uge, det er fandme skønt altså Så bliver det osse mere virkeligt.. Oplever dog at folk kigger meget mere efter mig nu hvor jeg er blevet stor ggg... Især de ældre mennesker smiler og nikker til mig når de har set mig

Anmeld

10. september 2010

SoffiLine

NR3ønskebarn skriver:

Jamen jeg har 2 piger i forvejen Min yngste pige var dog et "fejlet forsøg" på at lave en dreng hihi.. Men ønsket det er hun i HVERT fald Og jeg kender godt det der med at det er uvirkeligt at man føler at man er gravid. Sådan har jeg haft det med pigerne osse og nu denne her osse Jeg er ikke i tvivl, jeg har bare svært ved at tro at jeg er så heldig

Og det er en god ide at læse om det, hvis du har ondt nogle af de steder som der står.. Tror vist at man skal have ondt 3 af de steder der står nævnt, for at man har BL.. Men det er sq ikke ligefrem noget som kan anbefales

Min ældste datter var heller ikke planlagt, men damn hun er ønsket Hendes søster var planlagt og det er denne her osse Kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver at få et 3 barn griner...

Og ja at se maven vokse uge for uge, det er fandme skønt altså Så bliver det osse mere virkeligt.. Oplever dog at folk kigger meget mere efter mig nu hvor jeg er blevet stor ggg... Især de ældre mennesker smiler og nikker til mig når de har set mig

Så ville det da være lækkert en knægt nu hvor i har to piger 

Hvor gamle er pigerne? 

Kan sgu godt forestille mig at folk de kigger, især når man er så stor! 

Har du taget meget på under dine graviditeter?

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

Så ville det da være lækkert en knægt nu hvor i har to piger 

Hvor gamle er pigerne? 

Kan sgu godt forestille mig at folk de kigger, især når man er så stor! 

Har du taget meget på under dine graviditeter?

Ja det ville være rigtig lækkert at få en lille knægt Manden ønsker osse en dreng hihi Det skal lige siges at faren til denne baby jeg har i maven, er ikke den samme som ham som er "far" til mine piger Det er kærestens/mandens første barn

Michelle er 5 år (fra februar 2005) og Sidse bliver 3 den 12 oktober(fra 2007)

Jeg har ikke taget vildt meget på Tror jeg har taget 2,5 kilo på indtil videre... I hvert fald sidst jeg vejede mig. Men det sidder også mest på maven Så jeg er heldig. Men jeg har self heller ikke vand i kroppen som nogle får.

Men det er dejligt at folk kigger (især de ældre) når de smiler Så bliver man sq helt glad altså

Anmeld

10. september 2010

SoffiLine

NR3ønskebarn skriver:

Ja det ville være rigtig lækkert at få en lille knægt Manden ønsker osse en dreng hihi Det skal lige siges at faren til denne baby jeg har i maven, er ikke den samme som ham som er "far" til mine piger Det er kærestens/mandens første barn

Michelle er 5 år (fra februar 2005) og Sidse bliver 3 den 12 oktober(fra 2007)

Jeg har ikke taget vildt meget på Tror jeg har taget 2,5 kilo på indtil videre... I hvert fald sidst jeg vejede mig. Men det sidder også mest på maven Så jeg er heldig. Men jeg har self heller ikke vand i kroppen som nogle får.

Men det er dejligt at folk kigger (især de ældre) når de smiler Så bliver man sq helt glad altså

Nå for pokker, men så er han da bare ekstra meget spændt hvilket jo er forståeligt 

Der er da også en god aldeersforskel mellem dem så, så får de en masse glæde af hinanden 

Nej du er da en af de heldige så smukke

Jeg har tabt mig en lille bitte smule, men det sgu gerne vende snart

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

Nå for pokker, men så er han da bare ekstra meget spændt hvilket jo er forståeligt 

Der er da også en god aldeersforskel mellem dem så, så får de en masse glæde af hinanden 

Nej du er da en af de heldige så smukke

Jeg har tabt mig en lille bitte smule, men det sgu gerne vende snart

Hehe ja jeg ser mig som en af de heldige Smiler.. Glemmer ikke hans ansigt da han viste mig den positive graviditets test Vi brugte en digital en.. Har du evt msn eller facebook vi kan snakke over hvis det er søde ?

Ja de har MEGET glæde af hinanden, dog var Michelle ikke så glad for Sidse i starten da hun nu skulle "dele" sin mor med et nyt  medlem af familien Men det går meget bedre nu

Knus herfra

Anmeld

10. september 2010

wamse

Tillykke med det positive resultat

Anmeld

10. september 2010

SoffiLine

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja jeg ser mig som en af de heldige Smiler.. Glemmer ikke hans ansigt da han viste mig den positive graviditets test Vi brugte en digital en.. Har du evt msn eller facebook vi kan snakke over hvis det er søde ?

Ja de har MEGET glæde af hinanden, dog var Michelle ikke så glad for Sidse i starten da hun nu skulle "dele" sin mor med et nyt  medlem af familien Men det går meget bedre nu

Knus herfra

Min msn er soffiline@gmail.com - så kan vi snakke der &

du kan tilføje mig på facebook soffi line sørensen 

Anmeld

10. september 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

Hej tøser

Jeg er bare SÅ glad, var til NF igår & det gik bare så super godt!

Fik tallene 1:29896.

JEG ER SÅ GLAD!

& den lille bebs har det rigtig godt, og h*n er stor, hvertfald i forhold til sidst! Terminen blev rykket til den 17 i stedet for den 18 marts,

og jeg er idag 13+1  

Knus Soffi

Tillykke tillykke og det er bare så dejligt at få gode nyheder ved NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.