Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SoffiLine skriver: Hej tøser Jeg er bare SÅ glad, var til NF igår & det gik bare så super godt! Fik tallene 1:29896. JEG ER SÅ GLAD! & den lille bebs har det rigtig godt, og h*n er stor, hvertfald i forhold til sidst! Terminen blev rykket til den 17 i stedet for den 18 marts, og jeg er idag 13+1 Knus Soffi
Hej tøser
Jeg er bare SÅ glad, var til NF igår & det gik bare så super godt!
Fik tallene 1:29896.
JEG ER SÅ GLAD!
& den lille bebs har det rigtig godt, og h*n er stor, hvertfald i forhold til sidst! Terminen blev rykket til den 17 i stedet for den 18 marts,
og jeg er idag 13+1
Knus Soffi
Ej hvor godt Tillykke med det søde Smiler...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke!
NR3ønskebarn skriver: Ej hvor godt Tillykke med det søde Smiler...
Tusind mange tak smukke
Stort tillykke - hvor dejligt for Jer
SoffiLine skriver: Tusind mange tak smukke
Selv tak Smiler... Hvordan har du det ellers søde ?
Åhh det var dejligt....
Mmmm, bliver helt varm indeni ved tanken om sådan en scanning, det er bare så fedt.....
Held og lykke med graviditeten, du går en dejlig tid i møde....
NR3ønskebarn skriver: Selv tak Smiler... Hvordan har du det ellers søde ?
Altså.... Det går som det går.... Nogen gange kunne jeg godt ønske det gik bedre, men holder hovedet højt & smiler
Hvordan går det hos dig?
LouiseNielsen skriver: Åhh det var dejligt.... Mmmm, bliver helt varm indeni ved tanken om sådan en scanning, det er bare så fedt..... Held og lykke med graviditeten, du går en dejlig tid i møde....
Ja man blir nemlig helt varm indeni, der faldt os en tåre igår - var simpelthen så glad!
gabriellasmor skriver: stort tillykke!
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128