ja i dag funker jeg så lidt bedre...det var virkelig en dejlig og sjov dag!
den omtalte cd, ja den må jeg jo self. ikke høre en disse hverken om eller til, før jeg sidder til mit bryllup.
Men er i klar over hvor godt man synger når man står der med sådan nogle bøffer på ørene og ikke kan høre en disse af alt muligt andet...jeg sang fandme godt, lige indtil at vi så skulle lægge kor på, og man så kunne høre sig selv brøle til musikken...ark, du glade verden! det er virkelig godt jeg var mandsopdækket, for ellers havde jeg løbet ud og skudt mig selv i den tilstødende baggård!
well, jeg gav den gas, jeg svingede rundt, og brølede, jeg smed mine strømper derinde, og snakkede med ham sanglæreren somom jeg havde kendt ham siden jeg var barn, desuden nåede jeg også at indvitere ham med på turen....hmmm, det ville han dog ikke, men han ville så rigtig gerne have lov til at bruge de billeder han havde taget af mig, da jeg virkelig havde haft det sjovt derinde, jeg ved ikke hvad andre folk laver når de er på polterarbend, men at kede sig, og stå stille når man skal lave sådan en cd...det kan man slet ikke!
well, om en månedes tid bliver jeg så celeb, på hans hjemmeside, men helt ærligt, så kan jeg slet ikke tro det kan skaffe ham brød på bordet...så grim var jeg!
men fun, det vil jeg love jer for det var!
godt jeg aldrig skal giftes igen, og jeg aldrig mere skal på sådan en tur igen, for mit hovede funkede da slet ikke i går!
Anmeld