Nogen, der har lidt forstand på priser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

linemus

Vi har et sort marmorbord, som vi gerne vil sælge. Det er tungt som et ondt ord og ikke særligt børnevenligt, og så var det simpelthen et fejlkøb. Vi købte det af den tidligere ejer af vores hus sammen med 2 lædersofaer + 1 lænestol til en samlet pris af 5000,-. Bordet skal i gul og gratis, men hvad skal vi tage for det? Jeg har ingen anelse om, hvad sådan et bord koster. Der står "marmorino" på det under bordpladen. Målene er 110x110 og højde ca. 50 cm. Måske der er en kræmmer gemt herinde i juli-gruppen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

Loggidut

du kan jo evt. gå på gul og gratis og se hvad andre tager?

jeg er altid så dum med sådan noget salgs noget...og jeg ender sgu som regel med at give tingene væk...lol...så ingen hjælp fra mig af!

Anmeld

20. juli 2008

Helle30

Hej Line

Jeg har fundet et, der er næsten magen til på Dba. Eneste forskel ser ud til at være, at det er mere rundet i enderne. Annoncøren vil have 800,- for bordet.

- Helle - Hunniwannabe;)

Anmeld

20. juli 2008

bette

du kunne jo evt sætte det til omkring 800kr og så skrive at prisen kan forhandles:D

Anmeld

22. juli 2008

linemus

Mange tak for hjælpen :) Jeg havde da aldrig tænkt så langt, som at søge på andre borde, men nu kan jeg endelig komme videre med det og (forhåbentligt) få det solgt, så vi kan få det monstrom væk.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.