hoste.. noget vidunermiddel mod det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

bette

mikkel hoster helt vildt.. specielt om natten.. det er så synd for ham.,.

er der ik noget der kan hjælpe ham lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

Lise

Det kommer vel an på om det er tør hoste, hoste med slim...eller hvordan... Ikke at jeg har nogle gode råd - udover måske at hæve sengen i hovedenden.

Anmeld

20. juli 2008

ivfmarie

Hæv hovedenden af sengen. Giv ham kammillethe at drikke inden puttetid, og igen når han vågner hvis han har lyst.
Mon ikke man kan få noget methol-halløj til at smøre på brystet, der kan lindre lidt?

Hvis det er helt galt, så syns jeg da du skal snakke med din læge (som du elsker!!)

Marie

Anmeld

20. juli 2008

bette

ivfmarie skriver:

Hæv hovedenden af sengen. Giv ham kammillethe at drikke inden puttetid, og igen når han vågner hvis han har lyst.
Mon ikke man kan få noget methol-halløj til at smøre på brystet, der kan lindre lidt?

Hvis det er helt galt, så syns jeg da du skal snakke med din læge (som du elsker!!)

Marie

haha den var go..8D

Anmeld

20. juli 2008

bette

det er ikke tør hoste.. det er altid noget... det lyder bare voldsomt når han hoster.. :(

Anmeld

20. juli 2008

Lise

Jamen, hvis det er slimhoste, så ja, hæv hovedenden i sengen. Tag ham med i varmt brusebad. Kamillethe. Og saltvand i næsen!

Held og lykke :)

Anmeld

20. juli 2008

Tut

YES!!!! Jeg har det, det kan fåest i håndkøb på apoteket. Vi fik det anbefalet af vagtlægen da vi var der lørdag nat pga. Noah hostede så eget at han kastede op hver gang.

Det hedder "Benylan 1,4 mg/ml", det har virket rigtig godt på Noah så prøv det.

Mette

Anmeld

20. juli 2008

bette

Tut skriver:

YES!!!! Jeg har det, det kan fåest i håndkøb på apoteket. Vi fik det anbefalet af vagtlægen da vi var der lørdag nat pga. Noah hostede så eget at han kastede op hver gang.

Det hedder "Benylan 1,4 mg/ml", det har virket rigtig godt på Noah så prøv det.

Mette

okay hva er det for noget?

Anmeld

20. juli 2008

Tut

Ja det glemte jeg jo at skrive :D

Det er hostesaft.

Anmeld

20. juli 2008

bette

Tut skriver:

Ja det glemte jeg jo at skrive :D

Det er hostesaft.

ah okay haha..
smager det grimt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.