Hilsen fra sommerhuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juli 2008

Rasmine

hvor svigerfamilien går mig på nerverne. :@ Mille ligger her på sofa'en med feber og ser film, og er pylret. Har haft tyndskid 2 gange idag. Rasmus sover heldigvis, efter en hård dag, hvor vi er over ham hvert sekund. (sommerhuset er jo not at all børnesikret) Vejret er meget ustadigt, så skinner solen, så bliver det mega skyet osv. I morgen smutter svigerfamilien hjem, og så er vi heldigvis alene. Nå, bare lige en "dejlig" hilsen herfra sommerhuset. (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2008

ka li ja

hahaha det var hurtigt du kunne blive træt af svigermekanikken!! hjælper de slet ikke med at passe unger??! det er mine kanon til! dercfor var vores uge overhovedet ikke slem. kun sidste dag, der ville jeg efterhånden HJEM TIL MIG SELV!!
håber da snart mille er ovenpå igen.. det er så synd og surt når de er syge....

Anmeld

19. juli 2008

Rasmine

Om de hjælper???
Kan lige fortælle at Rasmus oldemor, som jo ikke er olde til Mille, favoriserer den lille prins. Mille bliver totalt ignoreret, og ikke talt særlig pænt til. Så jeg sørger for at holde Mille langt væk fra hende (MUH)
De 2 andre stod op kl. 11 idag!
Min svigerinde tog dog Mille med ned til stranden et par timer.

HADER at være i sommerhus, og gør det KUN for Lars skyld.
Jeg siger til mig selv hvert år, at det bliver sikkert OK i år.
Hmm...
+o(

Men fanme skønt de rejser hjem i morgen, så vi får det for os selv, ellers kunne jeg ikke holde det ud!!!

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

aj hold kæft en streng gammel ko!!! det der med at favoritisere kan jeg slet ikke tåle... og det skal ingen gøre ved mine børn..

kan sgu godt forstå du ikke gider det helvede så!!! godt i blir jer selv snart

Anmeld

19. juli 2008

Rasmine

MEGA muh.
Hun fik lige fotalt Mille at Teletubbies er dumme og latterlige.
>(

Det siger man sgu da ikke til en 4 årig, som egentlig ikke ser dem mere, men som tilfældigvis ville have dem med i sommerhus.

Christ altså.

Anmeld

19. juli 2008

Marco2

Øv bøv. Det er sgu da trælst at spilde sin surt opsparede ferie på den måde.

Håber I får nogle dejlige dage sammen, når de er taget afsted.

AG

Anmeld

19. juli 2008

linemus

Nej, helt ærligt. Bliver godt nok harm over at høre om sådan en... gammel dame. Godt de tager hjem imorgen - så håber jeg, I får en hyggelig uge bare jer 4. Og at vejret bliver lidt bedre, for det er da et elendigt sommervejr det her.

Knus fra Line

Anmeld

20. juli 2008

Lise

HA - prøv at være sammen med svigermekanikken i FJORTEN lange dage på et bjerg hvor man ikke lige kan gå en tur - og hvor der i øvrigt på ingen måde er børnesikkert! :-o Der var sgu heller ikke megen hjælp at hente, da de har deres egne unger, og svigerfar er så gammel, at det kan han ikke holde til (han er 80). Det var ren ferie at komme hjem igen, hvor mine forældre så i øvrigt kom og hjalp MAX med Simon i fire dage - det var nice :D

Hold ud Mette! Træls med Mille - håber hun snart bliver god igen.

Anmeld

20. juli 2008

ivfmarie

Hang in... sammen med svigermekanikken letter det dårlige vejr...
Fra mandag morgen bliver alt godt igen!

God fornøjelse og god bedring til Millen

Anmeld

21. juli 2008

Rasmine

Tak tøser. Alt ånder fred og idyl igen. Damen havde sgu 40 i feber, som var væk næste morgen. Igår var vi på Grenen. (ja ja, Kalaha den med vand og sand...) Og så var vi lige en smut inde i Skagen og få en is. Og om lidt skal vi til fr.havn og ha' byttet lidt gaver, og shoppe lidt. Og måske på havnen og glo. Gad vide hvad der ellers er at se derinde? Mette - nu med godt vejr i sommerhuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.