Marcus 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Sakris

Hahahahahahahhahahahaha

Total fantastiske børn i har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Karo

Jeg har brugt det meste af aftenen på at lærer ham at sige fisk istedet for fisse, men den er ikke helt i skabet endnu.

Så ingen turer til zoo city før han har lært det.

Anmeld

9. september 2010

Mor-til-asta-09

twinboys skriver:

he he... griner...

Så kan jeg også en om et dagplejebarn...

Hun gik og sagde pik hver gang jeg sang sange og ja jeg prøvede at sætte mig ind i hvad hun mente... men havde svært ved at fortælle mig det...

Jeg snakkede med moar om hvad hun mente det var og fortalte at det var hver gang jeg sang at hun sagde det...

Efter et par uger fandt jeg kufferten ned fra hylden med alle mine fisk, det blå lagen som vi bruger til vand, og dagplejebarnet løb hurtigt hen og snuppede en fisk og råbte :

" Pik pik juhuuuuuuuuuuuuuuuuuu... pik pik Majbritt "og så grinede jeg og smilte til hende og sagde jepper vi skal da selvfølgelig synge fiskesangen...

Majbritt

Ha ha den var SØØØØD

Anmeld

9. september 2010

twinboys

forældre-til-Asta skriver:

Ha ha den var SØØØØD

he he....

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

Ranarupta

Så kan jeg da også lige fortælle om Claus.

Claus er 52 år og min far

Han og jeg skulle hente min yngste søster, Freja, (som han plejer at kalde Bisse) i vuggestuen. 

Han ser hende nede på gangen mellem de andre børn og pædagoger og halvråber så: "Hej, fars lille Fisse!"

Pædagogerne glor måbende og i det samme begynder han bawlende at forklare, at det jo altså var en blanding af Freja og Bisse

Og mig? Ja, jeg skraldgriner så meget, at jeg ender med at stå med tårene ned af kinderne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.