Marcus 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Karo

Min kæreste og jeg var i zoo city med vores lille søn (Marcus) på 2 år idag. Vi havde snakket om hvilke dyr vi skulle ind og se, og pludselig fik han øje på fiskene.

Marcus brøler op i vild glæde: Se........fisse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

frk Jensen

Karo skriver:

Min kæreste og jeg var i zoo city med vores lille søn (Marcus) på 2 år idag. Vi havde snakket om hvilke dyr vi skulle ind og se, og pludselig fik han øje på fiskene.

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL jeg er flad af grin....

Anmeld

9. september 2010

twinboys

Karo skriver:

he he... griner...

Så kan jeg også en om et dagplejebarn...

Hun gik og sagde pik hver gang jeg sang sange og ja jeg prøvede at sætte mig ind i hvad hun mente... men havde svært ved at fortælle mig det...

Jeg snakkede med moar om hvad hun mente det var og fortalte at det var hver gang jeg sang at hun sagde det...

Efter et par uger fandt jeg kufferten ned fra hylden med alle mine fisk, det blå lagen som vi bruger til vand, og dagplejebarnet løb hurtigt hen og snuppede en fisk og råbte :

" Pik pik juhuuuuuuuuuuuuuuuuuu... pik pik Majbritt "og så grinede jeg og smilte til hende og sagde jepper vi skal da selvfølgelig synge fiskesangen...

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

Moar'en

Karo skriver:

Ha ha hvor fantastisk

Hvor små blev i lige der?

Anmeld

9. september 2010

TbCp

Hahahahaha det er fantastisk!!!

Ligesom da Liva som 2 årig stod oppe på sin rutchebane og råbte ud over hele kvarteret "Lebbe lebbe".... Som altså betød hjælp hjælp....
Og når hun i leg råber "lælp en bøsse".... Men faktisk bare leger hun ser et spøgelse

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Karo skriver:

Klasse bemærkning

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

twinboys skriver:

he he... griner...

Så kan jeg også en om et dagplejebarn...

Hun gik og sagde pik hver gang jeg sang sange og ja jeg prøvede at sætte mig ind i hvad hun mente... men havde svært ved at fortælle mig det...

Jeg snakkede med moar om hvad hun mente det var og fortalte at det var hver gang jeg sang at hun sagde det...

Efter et par uger fandt jeg kufferten ned fra hylden med alle mine fisk, det blå lagen som vi bruger til vand, og dagplejebarnet løb hurtigt hen og snuppede en fisk og råbte :

" Pik pik juhuuuuuuuuuuuuuuuuuu... pik pik Majbritt "og så grinede jeg og smilte til hende og sagde jepper vi skal da selvfølgelig synge fiskesangen...

Majbritt

Ja, da! Hvad ellers?!

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

TbCp skriver:

Hahahahaha det er fantastisk!!!

Ligesom da Liva som 2 årig stod oppe på sin rutchebane og råbte ud over hele kvarteret "Lebbe lebbe".... Som altså betød hjælp hjælp....
Og når hun i leg råber "lælp en bøsse".... Men faktisk bare leger hun ser et spøgelse

Hyler af grin over jeres fantastiske unger!

Anmeld

9. september 2010

mariamiss6

Karo skriver:

Aaaaaarhahahahahahah.....

Min store søn har haft perioder hvor han fandt en lyd, som han så gentog en milliard gange hurtigt efter hinanden, og i alle situationer....

Så da han begyndte at råbe fissefissefissefissefissefisse holdt jeg op med at tage ham med ud og handle LOL

Anmeld

9. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her kan Luka ikke sige F.

Så når han skal sige Fisk bliver det til Pik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.