mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Assi

Tjuhl skriver:

det dilemma er jeg også i

Søren var ved at tude igår, da jeg sagde, at måske var livmodermunden ved at modne og bla bla bla..."jamen så falder den jo ud!" udbrød han forskrækket. altså manden har læst flere bøger end jeg har og har da set med nede hos jordemoderen, så jeg ved ikke hvorfor han ikke har registreret at babyer altså ikke bare FALDER ud af deres mor  (selvom nogle gange tænker jeg, at hvis jeg bare lige kunne ryste lidt med måsen og den så gled ud, så ville det måske heller ikke være helt tosset )

Haha fantastisk! Ja, den stærke og rolige mand gemmer sig altså nogle dage i denne ventetid . Jeg vågnede med krampe i mit ben for et par nætter siden og råbte AVVV - manden for op og var vist klar til at tage på fødestuen!

Elsker ideen med at ryste måsen og bebs falder ud - tror nemlig ikke jeg har energi til andet, hvis jeg skal være helt ærlig! Så vi siger bare, at det er sådan, det kommer til at foregå. Vil finde et musiknummer der passer godt til den seance!

Min 3årige datter er meget utålmodig..hun spurgte for et par dage siden, om lillebror var færdig nu?! Synes også den tankegang var fin - bare lige at nuppe brødet ud af ovnen og sige FÆRDIGEEEEE - enjoy!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

oo

Assi skriver:

Haha fantastisk! Ja, den stærke og rolige mand gemmer sig altså nogle dage i denne ventetid . Jeg vågnede med krampe i mit ben for et par nætter siden og råbte AVVV - manden for op og var vist klar til at tage på fødestuen!

Elsker ideen med at ryste måsen og bebs falder ud - tror nemlig ikke jeg har energi til andet, hvis jeg skal være helt ærlig! Så vi siger bare, at det er sådan, det kommer til at foregå. Vil finde et musiknummer der passer godt til den seance!

Min 3årige datter er meget utålmodig..hun spurgte for et par dage siden, om lillebror var færdig nu?! Synes også den tankegang var fin - bare lige at nuppe brødet ud af ovnen og sige FÆRDIGEEEEE - enjoy!

haha ja! "ja, NU er han færdig, skal vi ikke sætte os ind i sofaen og hygge med ham"  genialt!

jeg tror slet ikke de mænd er så cool længere, men de kan jo heller ikke mærke noget som helst!

Anmeld

10. september 2010

oo

Baagøe skriver:

Jamen det var da dejligt Så aftaler vi, at du føder hjemme i stuen på Sydfyn om 3 uger!

jæs sir!

Anmeld

10. september 2010

oo

lotchen skriver:

Godt så!

Men en anden gang, hvis det kniber, så bare sig til - jeg starter jo først arbejde d.15/10, så er meget hjemme - bare lige som en ekstra livline Peugeot'en kan være der i løbet af en halv times tid tror jeg (du bor ved Faaborg ikk'?)....

jeps, jeg gør det er så sødt af dig, Karina fra NS skrev også en sms igår aftes om hun skulle komme og køre mig til fødegangen - så føler man sig slet ikke helt så alene

Anmeld

10. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

jeps, jeg gør det er så sødt af dig, Karina fra NS skrev også en sms igår aftes om hun skulle komme og køre mig til fødegangen - så føler man sig slet ikke helt så alene

Vi kan lave en hel kørselsordning hvis det skal være, he he

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

siden i nat har jeg haft mens smerter. jeg har normalt rigtig rigtig kraftige menstruation smerter og det her er ligesom starten på dem...altså der hvor jeg ved, at jeg skal hjem, under dynen, med et glas panodiler NU!

er det normalt? jeg er 35+1 og tjae... jeg tror min slimprop er gået sådan lidt efter lidt - men absolut ikke helt. jeg har haft plukveer som jeg rent faktisk kunne skelne de sidste par dage, men intet der gør ondt eller som er det mindste regelmæssigt. og babyen har bevæget sig som en tosset hele natten og er også igang nu.

hm...jeg er nok bare lidt sådan  fordi det gør ondt og det i forvejen er en en svær dag idag. så jeg håber der er nogen herinde der kan skrive "jaja, det er heeeeelt normalt! tag en panodil og slap af"

Det kunne godt tyde på, at du føder indenfor den næste uge. Måske indenfor de næste par dage. Det lyder da næsten som begyndende plukveer af den kraftige slags. De symptomer der havde jeg ugen optil fødslen. Men du er jo ikke i tvivl, når det sker, vil jeg sige  !! Uge 35 eller ej, lille bebse bestemmer selv, hvornår den vil ud. Det skal nok gå!

Jeg håber du får en dejlig hjemmefødsel og at alt forløber som det skal, når det engang sker. Jeg er væk fra baby.dk de næste to uger, så er spændt på at se alt det der er sket herinde mens jeg er væk. Måske er en af de ting, at du har født i mellemtiden?? 

Dybe vejrtrækninger, få hvilet og pas på dig selv!! 

Anmeld

10. september 2010

oo

lisbethita skriver:

Det kunne godt tyde på, at du føder indenfor den næste uge. Måske indenfor de næste par dage. Det lyder da næsten som begyndende plukveer af den kraftige slags. De symptomer der havde jeg ugen optil fødslen. Men du er jo ikke i tvivl, når det sker, vil jeg sige  !! Uge 35 eller ej, lille bebse bestemmer selv, hvornår den vil ud. Det skal nok gå!

Jeg håber du får en dejlig hjemmefødsel og at alt forløber som det skal, når det engang sker. Jeg er væk fra baby.dk de næste to uger, så er spændt på at se alt det der er sket herinde mens jeg er væk. Måske er en af de ting, at du har født i mellemtiden?? 

Dybe vejrtrækninger, få hvilet og pas på dig selv!! 

du må slet ikke skrive sådan noget, du!! hjemmefødslen må først gennemføres fra uge 37, så jeg skal helst ikke føde før!! men det lader til at være gået i sig selv idag, så det er nok bare træning, træning, træning...suk!

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

du må slet ikke skrive sådan noget, du!! hjemmefødslen må først gennemføres fra uge 37, så jeg skal helst ikke føde før!! men det lader til at være gået i sig selv idag, så det er nok bare træning, træning, træning...suk!

Dét skrev jeg da slet slet ikke , det der!!! Vel? (Slut med at være så ærlig, fy!) Nej, det skulle du ikke gerne så. Ved godt, at hjemmefødslen er vigtig for dig. Ville nok lige tage en snak med min jordemoder - bare lige for en sikkerhedsskyld. Måske er det bare....ja, nu er jeg lidt direkte altså ....udflåd og ikke slimprop...som man jo godt kan have en del af. Godt det er fortaget sig... benene op, hvil dig og pas på dig selv!! 

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

lotchen skriver:

Vi kan lave en hel kørselsordning hvis det skal være, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.