Assi skriver:
Nu har jeg ikke lige fået læst de andres svar, så måske er du dækket ind!
Men jeg har også menssmerter - jeg kan vågne om natten og virkelig have ondt. Jeg tror, det er helt normalt. Men hvis der er en regelmæssighed over dem, skal du nok lige være OBS, og så ville jeg kontakte jordemoder.. der er indtil videre intet mønster i mine...men ondt gør det virkelig! Jeg har også mange plukveer, der gør ondt - men heller ikke noget regelmæssigt der. Håber ikke du skal døje for meget med det..smerter er jo aldrig fun!
det er altså rigtig rart at vide, for vi er jo næsten lige langt! der er overhovedet heller ingen regelmæssighed eller rytme i mit, det kom bare BANG og blev hængende og gjorde nas. altså slet ikke ve-nas (ku jeg forstille mig), bare sådan at man blev træt i kroppen fordi det var hele tiden man var øm og jeg var ikke så meget for at tage panodiler, fordi jeg gerne ville have et overblik over om de kom eller gik eller hvad.
nu synes jeg det er gået i sig selv igen, så det er dejligt - for det skal de lige gå i hvert fald fjorten dage endnu før der er fødsel på programmet herhjemme!!
Anmeld