Hjælp mod SNOT!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2008

Tut

Hej piger,

Noah han er så hamrende forkølet at jeg aldrig har set noget lign.

Snotten løber konstant, og han hoster helt vildt, og har feber.

Vi har været oppe siden kl. 2 til kl. 5:30 i nat, da han kastede op hver eneste gang han hostede, altså ca. hver 5 min. Og det var slim der kom op. Vi ringede til lægevagten, som sagde at vi ik måtte give ham noget at spise og drikke, men at han skulle have lov til at kaste alt op, for så burde han kunne sove. Og ja han sov mellem os i sende fra 5:30 til 8, men vågnede mange gange og hostede og lavede bræklyde.

Lægen sagde at hvis han ikke kunne holde morgenmaden i sig, så skulle vi komme med ham, men heldigvis kan han godt det.

Jeg bruger både næsesug og de der saltvands dimser fra apoteket, men til ingen verdens nytte!

Må man evt. bruge andre næsespray der giver luft?

Kom med jeres erfaringer og idéer, jeg er åben for ALT :D

Knus tut -der har gang i nr. 2 vaskemaskine med sengetøj og nattøj fra nattens opkastninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2008

Ny mor

Damp fra varmt vand i badeværelset skulle være slimløsende - det prøvede jeg engang efter råd fra Nadi og det hjalp. Ellers har vi købt små saltvandsdimser på apoteket og dryppet i næsen til at opløse snot. Jeg "pudser" med en våd varm klud, så huden ikke bliver så tyndslidt!

God bedring (H)

Anmeld

19. juli 2008

Lise

Du behøver ikke købe saltvand på apoteket - hvis du blot har sådan en lille næsesprayflaske, så kan du lave vandet selv: en kop kogende vand + en tsk salt, og så lad det køle af. Tror ikke der er nogen bedre kur end saltvand og damp. Jeg ville være forsigtig med snotsugeren, da den kan være lidt voldsom mod den lille næse. Som de øre/næse/hals-kyndige i min familie siger: saltvand i næsen HVER dag - og når de er forkølede: saltvand, saltvand, saltvand hele tiden! Og god bedring med stakkels Noah. Det lyder bestemt ikke sjovt. Hverken for jer eller ham... :'(

Anmeld

19. juli 2008

Rasmine

Ja, drop snotsugeren.
Den producerer vist bare mere snot.

Anmeld

19. juli 2008

Tynen

Jeg har ingen råd, desværre.
Vil bare lige ønske god bedring med ham

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.