Opdragelse af hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Risen

npn skriver:

Har selv en fransk, så kender godt til det, de er nogle små opmærksomhedskrævende banditter

Mht. at hun tager babys legetøj, så kan du øve "det er mit" med hende. Sæt dig ned med hende og noget af hendes legetøj, og så forsøg at få hende til at slippe legetøjet, og hver gang hun slipper, så roser du hende og giver hende en godbid, bare husk at bruge den samme komando.

Held og lykke

Ja det må du nok sige de er hehe.. Det må jeg prøve på Kan være det hjælper 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

B&J

Risen skriver:

Lufter hende 4 gange om dagen. Min kæreste tager hende ned klokken 4:00 om natten for der skal han på arbejde og jeg tager hende så ca. ved 10 tiden.. derefter 14-15 stykker og så om aftenen 21 stykker.. Desuden kommer hun ud og gå laaange ture 2 gange om ugen udover dem som jeg går med hende sammen med to store hunde.. 

Men du har ret i det med energien, men synes nærmest det er ligemeget om vi har gået 5 timer eller 5 min hun er helt tiden ude på spilopper.. 

jamen det kan være det er for lidt tisse ture i lukker hende ud måske skal der flere tid i starte så kan i da undgå hun tisser inde... og 2lange ture om ugen er altså ikke meget det skulle gerne være om dagen mindst en lang tur om dagen og gerne med en masse leg med bolde pinde hun skal hente eller brug hendes læse med af finde frem til en masse god bider så hun bruger sin energi

Anmeld

9. september 2010

Risen

B&J skriver:

jamen det kan være det er for lidt tisse ture i lukker hende ud måske skal der flere tid i starte så kan i da undgå hun tisser inde... og 2lange ture om ugen er altså ikke meget det skulle gerne være om dagen mindst en lang tur om dagen og gerne med en masse leg med bolde pinde hun skal hente eller brug hendes læse med af finde frem til en masse god bider så hun bruger sin energi

Jeps skriver også UDOVER de lange ture som jeg går med hende..  Men hvornår kan man stoppe med de-små-korte-tisse-hele-tiden ture?

Anmeld

9. september 2010

B&J

Risen skriver:

Jeps skriver også UDOVER de lange ture som jeg går med hende..  Men hvornår kan man stoppe med de-små-korte-tisse-hele-tiden ture?

når du kan se der sker fremskridt.... ja man kan sige det lige som når ens barn skal lære  af gå  på  wc når din hun kan det jamen så træk tiden lidt... måske lære han/hun det hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.