Åreknuder og andet blåt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Bayze

SeptemberBaby skriver:

Hej alle skønne kvinder

Nu synes denne kvinde altså faktisk ikke rigtigt længere, at hun selv er så skøn.. - Jeg har fået åreknuder - 4 stks i alt plus et hav af blodkar-sprængninger (hedder det mon sådan). Det er primært på højre lår og læg, men også en enkelt knude er det blevet til på det venstre.

Og nu har jeg så et par spørgsmål til jer med de smækre ben:

Går de væk igen af sig selv (ikke benene men de små blå)?

Er det farligt?

Har det noget med blodtryk at gøre? (Synes mit er lidt lavt 95/60)

Håber, I vil dele jeres erfaringer og ekspertise med mig (Mine lår ligner efterhånden en appelsin, der er klonet med en smølf, fårk, hvor avantgarde!).

Møs møs

Ha ha ha - ja, der er mange lyksaligheder ved en graviditet

Jeg havde ikke selv deciderede åreknuder, men var til sidst fuldstændig rød-/blåmosset i huden - særligt ansigt og ben, og med en betragtelig mængde væske i kroppen oveni købet lignede jeg simpelthen en opspærret tivoliballon i glade farver i ansigtet (ja, benene var der ingen der så. Det var fandme lidt træls. Men lige præcis den del aftog allerede dagen jeg havde født og var væk dagen efter. Det er fordi du har en masse ekstra blod i kroppen og der er bare helt vildt meget pres på dine blodkar. Det pumper rundt for at sørge for bettemåsens vækst. Jeg tror nok at åreknuder kan gå væk af sig selv, men jeg ved også at nogle har oplevet at de kom for at blive. men så kan man hvert fald få dem fjernet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Bayze

SeptemberBaby skriver:

Hejsa og tak for svar .

Tror bare jeg går på hænder fra nu af og indtil termin. Kan være jeg så også kan komme af med mit vinke-flæsk ved samme lejlighed! 

Er dog ikke overvægtig, men får nok ikke hvilet helt nok, da jeg har en datter, som fylder 1 år i næste uge .

HA HA HA HAAAA - TAK FOR DAGENS GODE GRIN

Anmeld

10. september 2010

klmf

SeptemberBaby skriver:

Hejsa og tak for svar .

Tror bare jeg går på hænder fra nu af og indtil termin. Kan være jeg så også kan komme af med mit vinke-flæsk ved samme lejlighed! 

Er dog ikke overvægtig, men får nok ikke hvilet helt nok, da jeg har en datter, som fylder 1 år i næste uge .

P.S. Det var ikke for at antyde overvægt, det var bare et eksempel - bare lige for en god ordens skyld

Anmeld

10. september 2010

Frk. Himmelblå

Bayze skriver:

Ha ha ha - ja, der er mange lyksaligheder ved en graviditet

Jeg havde ikke selv deciderede åreknuder, men var til sidst fuldstændig rød-/blåmosset i huden - særligt ansigt og ben, og med en betragtelig mængde væske i kroppen oveni købet lignede jeg simpelthen en opspærret tivoliballon i glade farver i ansigtet (ja, benene var der ingen der så. Det var fandme lidt træls. Men lige præcis den del aftog allerede dagen jeg havde født og var væk dagen efter. Det er fordi du har en masse ekstra blod i kroppen og der er bare helt vildt meget pres på dine blodkar. Det pumper rundt for at sørge for bettemåsens vækst. Jeg tror nok at åreknuder kan gå væk af sig selv, men jeg ved også at nogle har oplevet at de kom for at blive. men så kan man hvert fald få dem fjernet.....

Ja, graviditet er bare fest og farver! 

Tak for svar, skønt at høre, din palet igen står på normal .

Jeg håber, at jeg igen en dag kan vise ben frem uden at rødme (står slet ikke godt til de blå ben!).

Kram

Anmeld

10. september 2010

Frk. Himmelblå

lotchen skriver:

P.S. Det var ikke for at antyde overvægt, det var bare et eksempel - bare lige for en god ordens skyld

I know 

Anmeld

10. september 2010

Bayze

SeptemberBaby skriver:

Ja, graviditet er bare fest og farver! 

Tak for svar, skønt at høre, din palet igen står på normal .

Jeg håber, at jeg igen en dag kan vise ben frem uden at rødme (står slet ikke godt til de blå ben!).

Kram

Nu kunne jeg jo kun skimte mine ben momentvis sidst i graviditeten, men så en dag tog min mand fandme et billede af mig splitterhans - my goodness et chok jeg fik ved synest af de medisterpølser. Kan trøste dig med at alt ved min krop er fuldstændig sig selv igen her 4½ måned efter fødslen

Anmeld

10. september 2010

Frk. Himmelblå

Bayze skriver:

Nu kunne jeg jo kun skimte mine ben momentvis sidst i graviditeten, men så en dag tog min mand fandme et billede af mig splitterhans - my goodness et chok jeg fik ved synest af de medisterpølser. Kan trøste dig med at alt ved min krop er fuldstændig sig selv igen her 4½ måned efter fødslen

Ha ha! Lige præcis!

Sjovt du nævner kameraer, for det er nok det eneste punkt, hvor min graviditet er Hollywood style: Jeg smadrer kameraer, som en krukket kendis håndterer paparazzier, hvis de peger i min retning!

(Eller jeg fantaserer i hvert fald om det, men smiler nok i virkeligheden bare lidt kejtet, hvilket jo nærmest supplerer medisterpølserne  bedre end rødkål... Jeg siger bare wow for nogle smækre billeder, der kommer ud af det. Vræl!)

Anmeld

10. september 2010

Bayze

SeptemberBaby skriver:

Ha ha! Lige præcis!

Sjovt du nævner kameraer, for det er nok det eneste punkt, hvor min graviditet er Hollywood style: Jeg smadrer kameraer, som en krukket kendis håndterer paparazzier, hvis de peger i min retning!

(Eller jeg fantaserer i hvert fald om det, men smiler nok i virkeligheden bare lidt kejtet, hvilket jo nærmest supplerer medisterpølserne  bedre end rødkål... Jeg siger bare wow for nogle smækre billeder, der kommer ud af det. Vræl!)

Åh ja, de der frygtelige billeder hvor man krampagtigt smiler mens man bare kan mærke at éns gravid-væske-fede-kinder nærmest lukker øjet nedefra

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

jeg fik en MEGET blå ankel på højre ben - men det er stort set væk igen

Anmeld

3. maj 2014

Linda0211

Behandling af åreknuder - http://dk.varesil.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.