nogen der har forstand på Ipod nano

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juli 2008

Susan1978

jeg fatter da ik en skid.

jeg har fundet ud af at rippe cdér der skal lægges ind på den.. men når jeg så kopierer mapperne med musiken overpå den kalder den f drevet, kan jeg ik se noget i selve Ipoden.. ?

hvordan pokker får jeg det ind på den så det virker...

prøver at få det til at virke for en veninde.. årh det skulle være så smart.. hvad er der nu i vejen med en kedelig MP3 afspiller.. hihi

Susan som håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2008

linemus

Jamen, sådan en har jeg jo, og nu ville jeg jo elske at hjælpe, men det kan jeg ikke :P Jeg er jo den fornuftige bruger af en mac, så der sættes ipod'en bare til og så synkroniserer den automatisk med itunes (musikprogram). Nemmere kan det jo ikke være ;) Kan du ikke søge om det på google? Der må være andre pc-brugere, der har samme problem. Knus Line

Anmeld

19. juli 2008

bette

jeg kan måske hjælpe..

du skal putte alle sangene uden mapper ind på computeren.,.,
åbne itunes. og så kan du gå ind i musik i marven til venstre øverst..
og derinde kan du sætte et ve´ ved de sange du gerne vil have på din ipod.

og hvis du vil have spillelister kan du også lave det ved at lave en ny spilleliste.
når du har gjort alt det..
så kan du gå ind på din ipod hvor du kan vælge hvilke spille lister du vil have på... og derefter sykronisere den. :P
håber det var forståetlig ellers må jeg hjælpe igen:D

heidi lykkelig ejer af en ipod nanno.. kan ik undværes mere,.8D

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

må jeg lige spørge om noget!!

hvad bruger man sådan en til? og hvornår?

Anmeld

19. juli 2008

Susan1978

tak.. men nu har jeg afleveret den tilbage og måtte bare erkende at sådan noget bras skal jeg da ik eje.. hihi

nu må hun finde nogen der kan finde ud af det.

kalija..det er en slags mp3 afspiller.. den kan bare meget mere.

Susan

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

jamen hvad bruger du den til? og hvornår?

Anmeld

19. juli 2008

linemus

Susan: Nu har jeg snakket med manden om det, og han er lidt klogere end mig på det område. Du kan fortælle hende, at hun skal installere iTunes. Ellers virker det ikke. Man kan sagtens installere iTunes på en pc, og det er utrolig nemt at lægge musik på iPod'en derfra. Karina: Man kan høre musik, podcasts, se film f.eks. youtube, lægge billeder på, se sin kalender, adresser, spille spil... hm, er der mere? Jeg bruger den til musik og podcasts f.eks. de sorte spejdere, og så lægger jeg billeder på, som jeg kan vise andre. Den har en utrolig flot og tydelig/klar skærm. Hjalp det? http://www.apple.com/dk/ipodnano/ Knus Line

Anmeld

19. juli 2008

Marco2

AG låååves Line som også er Mac-nørd!! (L) (H)

Anmeld

19. juli 2008

linemus

Marco2 skriver:

AG låååves Line som også er Mac-nørd!! (L) (H)

I lige måde ;)(L) Det er jo også det bedste ;)

Anmeld

20. juli 2008

ka li ja

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Karina: Man kan høre musik, podcasts, se film f.eks. youtube, lægge billeder på, se sin kalender, adresser, spille spil... hm, er der mere? Jeg bruger den til musik og podcasts f.eks. de sorte spejdere, og så lægger jeg billeder på, som jeg kan vise andre. Den har en utrolig flot og tydelig/klar skærm. Hjalp det? http://www.apple.com/dk/ipodnano/ Knus Line[/citat] ja det hjalp lidt. men hvad er podcasts? er det så med høretlf eller spiller den højt som en radio....? karina - dum (sorry:'()

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.