Sikken en dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2008

Astrid P

Åh, kære piger.
Mange tusind tak for fødselsdagshilsner, vi har bare haft den bedste dag. Det startede igår aftes kl 00.05 hvor Anders og jeg åbnede en flaske champagne og skålede for vores lille pige. Så sad vi ellers der og var lidt sentimentale, og så gik vi i seng. Men jeg kunne ikke falde i søvn - tankerne stod i kø, og jeg lå virkelig og spekulerede. Tænkte på vores liv, og på hvor afgørende anderledes det er blevet efter vi har fået Smilla. Det er som om hun har haft en kuffert med sig ind i vores tilværelse... En kuffert fuld af store følelser og fuld af tårer. Lettede tårer da hun endelig kom til verden og alt var gået godt, trætte tårer som er svære at holde tilbage når natten har været hård, magtesløse tårer når hun har været utrøsteligt ked af det, lykkelige tårer som starter helt inde i hjertet når hun smiler og ser på mig med uendelig hengivenhed og kærlighed, forskrækkede tårer som jeg græder sammen med hende når hun slår sig mere end bare en smule, bevægede og taknemmelige tårer som jeg sidder og har øjnene fulde af lige nu når jeg skriver det her og tænker tilbage på alt det skønne der er sket i mit liv det seneste år.

Nå, det blev så lige en gang semtimentalt pladder fra en tude-mor. Men vi har altså haft en skøn dag hvor Smilla er blevet fejret fra morgenstunden hvor vi havde nogle gode venner og deres to unger på besøg. I eftermiddags kom så 4 andre venner og deres børn, så vi har haft hytten fuld af mennesker lige indtil nu. Så nu er det vist tid til en bajer i sofaen med fødderne oppe på bordet og en film på fjerneren...

Rigtig god weekend til Jer alle... KH Astrid AKA Tudemarie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2008

Kaufie

Det lyder virkelig til I har fået det allerbedste ud af dagen - og sikke en god idé med at fejre den allerede kl 00.05.... Den tror jeg jeg vil tage op her, hvor mine veer startede 00.10.

Jeg fik da helt en klump i halsen og mærkede også nogen af de der tårer presse sig på med den beskrivelse af lille Smilla med kufferten (L)

Mette, der ønsker jer en velfortjent hvileaften.

Anmeld

18. juli 2008

ivfmarie

Fra én tudemor til en anden.... :'( Hvor var det dog smukt skrevet - og yderst dækkende for mine følelser i dette øjeblik! Og jeg må indrømme at jeg kneb (voldtudede)et par tårer da jeg puttede Maltedrengen i går. Sad med ham på skødet i gyngestolen og lod ham falde i søvn i mine arme.. og sad faktisk i lang tid bagefter bare og kiggede på ham mens tårerne trillede ned af kinderne. Sentimental og yderst følsom er hvad jeg er blevet efter jeg har fået den bette dreng. Vi har haft en fredelig dag uden det helt store. En hyggelig fødselsdagsmorgenmad bare os fire og en flok rundstykker med pålgschoko. Efter middagsluren tog vi hjem til minde forældre (hvor vi også er nu) og fik lagkage og senere aftensmad. Næste lørdag skal der holdes stor fødselsdag - for begge unger på én gang... Marie - der skulle forestille at se Robin Hood i familiens skød

Anmeld

18. juli 2008

Marco2

Super måde at starte dagen på.

Og dejligt indlæg! Mon ikke vi alle bliver lidt sørgmodige når de rammer den milepæl? De bliver så store så hurtigt... hvor blev tiden af??

AG

Anmeld

18. juli 2008

birgittemarie

Hvor var det smukt skrevet, Astrid (L) Og det er også præcis sådan jeg har det. Hvor er vi dog heldige at have fået de sunde, dejlige og smukke børn ind i vores liv.

Og Marie, jeg kunne lige se dig for mig i stolen med lille Malte og tårerne trillende. Hvor var det også sødt (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

19. juli 2008

Monica

Hold kaft Astrid, du kan bare det der... Sidder og tuder lidt. For det er bare SÅ rigtigt!!!!!

Knus Fra Monica

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

flot tudemarie!!! der fik du så også mig med på vognen!!!!!!!!:'((L) men hvor var det da fantastisk præcist skrevet. og smukt. dejligt i havde en go dag(L) knus karina

Anmeld

19. juli 2008

BellaT

Altså, hvor er det smukt skrevet!:) Lille Smilla med kufferten. Fik godt nok lige tårer i øjnene:).
Det er bare så godt beskrevet. Og så rigtigt. Det med alle de forskellige tårer.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.