Lidt underligt spørgsmål !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Anonym trådstarter

camian skriver:

jeg fødte min datter i oktober 08, og jeg har det stadig!!! det lugter ik hverdag, men tit gør det.. jeg har både en hel masså udflåd, og også slim. jeg har været ved lægen mange gange. og de siger bare det er normalt, er blevet podet rigtig mange gange, med helt normale resultater

Årh det var længe ): Jeg er bare så træt af det , for synes hele tiden jeg lugter & laver ikke andet end at gå i bad /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

SussieThyssen

Du kan i håndkøb på apoteket få nogle tabletter du kan sætte op i skeden som genopbygger ballancen i skedens PH-værdi.

Jeg bruger dem selv, hvis der er lidt der pusler, og de er super.

Snak med apoteket, hvilke du skal have. Dem jeg bruger hedder vist "intim" eller sådan noget.

Prøv dem af indtil du kan få en tid hos lægen. Og ellers så må du gå ned på kommunen og klage, og sige at de må tildele dig en anden læge, for nu går den altså ikke ikke længere.

Ville også umiddelbart gætte på at du må have en eller anden infektion, så kom hellere afsted med dig.

Kærligst

Sussie

Anmeld

9. september 2010

Shibby

Vicvac kan købes i håndkøb, intimsæbe kan købes i håndkæb, meeen har du den bakterie de fleste blir invaderet af så stinker du sikkert 5 min efter du har været i bad. Er det tilfældet så gør krav på en akut tid. Det tager ikk lang tid at pode dig og selve svaret får du i løbet af 5-10 min

Anmeld

9. september 2010

klmf

Du må ringe og sige du skal have en akut-tid. Det kan være skedekatar og det er ikke lækkert Afsted inden det udvikler sig med feber osv.

Anmeld

9. september 2010

klmf

- og måske overveje at skifte læge??

Anmeld

9. september 2010

klmf

Anonym skriver:

Årh det var længe ): Jeg er bare så træt af det , for synes hele tiden jeg lugter & laver ikke andet end at gå i bad /:

Du skla passe på ikke at vaske dig 'for meget', i hvert fald hvis du bruger sæbe. Du kan simpelthen forstyrre den naturlige balance så meget at du gør det værre. det er godt at bruge intimsæbe eller intimvaskeolie - og så de vaginale stikpiller som en anden nævnte. Men et lægebesøg kommer du nok ikke udenom også selvom det er en vældig kamp bare at få en tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.