Lidt underligt spørgsmål !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Anonym trådstarter

Nu blir jeg simpelthen nød til at spørger om der har andre der har prøvet det samme.!!

Har lige siden jeg fødte min datter i Jan haft en meget ildelugtende udflåd & rigtig meget af det /: Er der nogle der har prøvet det samme & evt ved hvad det kan være..!!

Har nemlig meget svært ved at få en tid ved lægen , da de hele tiden er syge & lang venteliste /: Mega nedern..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

o1Mutte

Det kan være skede katar. Altså en infektion i skeden.

Anmeld

7. september 2010

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Det kan være skede katar. Altså en infektion i skeden.

Årh okey /: Det pisser mig bare af at jeg ikke kan få en tid ved lægen & få det undersøgt , for damn hvor er det altså klamt..!!

Men tak for svaret

Anmeld

7. september 2010

o1Mutte

Anonym skriver:

Årh okey /: Det pisser mig bare af at jeg ikke kan få en tid ved lægen & få det undersøgt , for damn hvor er det altså klamt..!!

Men tak for svaret

Jeg har haft det. Det lugtede af.. Fisk  Adr.

Fik sådan nogle piller som jeg skulle tage i så og så lang tid og så var det væk

Jeg piler også op til lægen hvis der er det mindste ved understellet. Skal ski' ikke risikere at det er noget farligt

Anmeld

7. september 2010

Anonym trådstarter

Nej heller ikke mig , skal godt nok ikke risikere noget.!! Men jeg blir bare så bekymret , specielt når jeg ikke kan få en tid ved lægen..!! Ender med jeg indgiver en klage..!!

Anmeld

7. september 2010

o1Mutte

Anonym skriver:

Nej heller ikke mig , skal godt nok ikke risikere noget.!! Men jeg blir bare så bekymret , specielt når jeg ikke kan få en tid ved lægen..!! Ender med jeg indgiver en klage..!!

Det kan jeg da godt forstå. Det burde ikke være så svært at få en tid ved en læge. Det er for ringe.

Anmeld

7. september 2010

Anonym trådstarter

Ja /: Da min datter skulle have sin 3 mdr's vaccination ringede de osse samme dag & sagde at der var sygdom & så fik hun den første omkring 4 mdr!!

Anmeld

8. september 2010

Mathilde

Er der ikke et tidsrum hver dag, hvor man kan komme i tilfælde af akut og nyopstået sygdom? Det er der vist de fleste steder

Anmeld

8. september 2010

Anitta J

jeg fødte min datter i oktober 08, og jeg har det stadig!!! det lugter ik hverdag, men tit gør det.. jeg har både en hel masså udflåd, og også slim. jeg har været ved lægen mange gange. og de siger bare det er normalt, er blevet podet rigtig mange gange, med helt normale resultater

Anmeld

8. september 2010

CamiRon

Anonym skriver:

Nu blir jeg simpelthen nød til at spørger om der har andre der har prøvet det samme.!!

Har lige siden jeg fødte min datter i Jan haft en meget ildelugtende udflåd & rigtig meget af det /: Er der nogle der har prøvet det samme & evt ved hvad det kan være..!!

Har nemlig meget svært ved at få en tid ved lægen , da de hele tiden er syge & lang venteliste /: Mega nedern..!!

Jeg havde det samme og det var underlivsbetændelse. Afsted til lægen med dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.