dorthemus skriver:
Okay selvfølgelig lytter jeg til en ekspert
Jeg kvier mig virkeligt også ved at skulle sælge den for jeg brugte rigtig lang tid på at researche på bæreseler og valget faldt på dem som den bedste.
Runa er i gruppe to, hun accepterer den men sidder ikke ordentligt i. Så jeg gemmer den og ser hvad der sker om hvad..et år??
En anden ting er at jeg er usikker på hvordan den skal indstilles...tror jeg må have lide hjælp. Hvor bor du henne i landet? 
Jeg har nu bestilt en Mei Tai for jeg VIL bære Runa 
Øh, har bestilt en Mei Tai eller vil bestille?
Hvor gammel er det Rune er nu?
Det skal siges at jeg ELSKER Mei Tai, men altså de sidder jo næsten ens i de slynger. Så måske var det mere en skråslynge du skulle ud i.
Men ellers kan du i Mei Taien godt bruge det der hedder Budda-stilling, hvor barnet sidder lige som Budda, altså med korslagte ben. Du kan så have hende på maven hvor hun kigger fremad. men det er ikke super optilt. Viklen er langt bedre til denne stilling.
-og nej det er ikke om et år du får glæde af Manduca, når Runa er 6mdr kan du begynde og når hun er 8mdr/10 mdr vil jeg mene at du sagtens kan bruge den over 4 timer om dagen. (man skelne bruge i under eller over 4 timer om dagen). Hvis du kan holde til det
Det er klart jo tungere børnene er, jo tungere er de at bære. Mine tre børn har være giga store, og alle har de vejet over 10 kg, da de fyldte ½ år. Men man kan sagtens bære så store børn! Jeg har selv haft en diskroprulaps, og har rigtig rigtig dårlig ryg. -ogjeg må sige slyngerne har virkelig reddet mit liv!
Jeg skal til københavn på onsdag, fordi jeg skal demonstere slynger i en mødregruppe. Jeg er lidt presset på tiden, men hvis vi kunne mødes enten omkring Nørreport st. eller ved christians metrostation, så vil jeg godt lige vis dig hvordan den skal strammes.
Jeg kigger også lige mit arkiv igennem, for dengang jeg testede den, da skrev jeg faktisk en indstillings manual til den, fordi det synes jeg i den grad der manglede til slyngen.