Rygbærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.742 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. september 2010

bubbers mor

Hjælp mig

Nogen af jer som har erfaringer med en god rygbærer til et stort etårigt barn??? til gå turer med vores hund.

ved ikke om der er god nok udsyn når man bruger en slynge..

tak og knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Mumto3

Jeg bære min datter på 2½ år på ryggen i enten en Mei Tei (slynge) eller i en bæresele. Den hedder Maducan. Det er altså bare super fantastsik! Den koster vist omkring 700kr hos Mamaslife, men den er alle pengene værd!!! Det er en helt vild god bærekomfort man har, og min datter elsker at sidde i den.

Hvis du har en fast vikle, kan du også sagtens bruge den. Hvis du altså er til vikler!

Anmeld

7. september 2010

JulieE

rødemarie skriver:

Hjælp mig

Nogen af jer som har erfaringer med en god rygbærer til et stort etårigt barn??? til gå turer med vores hund.

ved ikke om der er god nok udsyn når man bruger en slynge..

tak og knus

Hejsa!

Vi har haft en rygbærer, altså sådan en rygsæk-stol, til vores unger og været rigtig glade for den. Vi købte den oprindelig fordi vi skulle til New Zealand i 5 uger da vores ældste, som nu er 6 år, var 9 mdr. Og vi tænkte at det nok ikke var alle steder der var lige fremkommelige med klapvognen.

Han elskede at sidde i den, for han kom jo op i højde og kunne se i samme retning som os. Da vi kom hjem igen, brugte vi den fortsat meget f.eks til ture i Zoo eller gå ture.

jeg kan godt anbefale sådan en  Spørg endelig, hvis der er noget jeg kan hjælpe med...

Anmeld

7. september 2010

Livas mor

Fantastisk indlæg.. Jeg leder selv med lys og lygte efter en, men ved intet om det. Vi skal have vores datter med (som på det tidspunkt er 15 måneder) til Thailand i 6 uger.. Så lurer lige inde på dette indlæg

Anmeld

9. september 2010

bubbers mor

Mumto3 skriver:

Jeg bære min datter på 2½ år på ryggen i enten en Mei Tei (slynge) eller i en bæresele. Den hedder Maducan. Det er altså bare super fantastsik! Den koster vist omkring 700kr hos Mamaslife, men den er alle pengene værd!!! Det er en helt vild god bærekomfort man har, og min datter elsker at sidde i den.

Hvis du har en fast vikle, kan du også sagtens bruge den. Hvis du altså er til vikler!

Hej mumto

tak for svaret. Har hele tiden gerne ville bruge slynger - vrikler men har ikke rigtig kunnet finde den rigtige slags.

min dreng vejer lige knap 13 kg - kan han side ordentlig i en mytai - vrikle?

er også lidt i tvivl om han kommer højt nok op at sidde  - altså om han kan se over vores skuldre?

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

Ellers har jeg en Manduca jeg overvejer at sælge...Runa gider ikke rigtig sidde i den

Den er i farven Olive Blush...sådan lidt grøn-agtig

Anmeld

9. september 2010

bubbers mor

JulieE skriver:

Hejsa!

Vi har haft en rygbærer, altså sådan en rygsæk-stol, til vores unger og været rigtig glade for den. Vi købte den oprindelig fordi vi skulle til New Zealand i 5 uger da vores ældste, som nu er 6 år, var 9 mdr. Og vi tænkte at det nok ikke var alle steder der var lige fremkommelige med klapvognen.

Han elskede at sidde i den, for han kom jo op i højde og kunne se i samme retning som os. Da vi kom hjem igen, brugte vi den fortsat meget f.eks til ture i Zoo eller gå ture.

jeg kan godt anbefale sådan en  Spørg endelig, hvis der er noget jeg kan hjælpe med...

tak for hjælpen!

Lige hvad jeg selv havde tænkt om sådan en.

hvilket mærke kan du an´befale?

og er den nem at indstille - så både jeg og min mand - der er højere kan bruge den?

tak igen )

Anmeld

9. september 2010

JulieE

rødemarie skriver:

tak for hjælpen!

Lige hvad jeg selv havde tænkt om sådan en.

hvilket mærke kan du an´befale?

og er den nem at indstille - så både jeg og min mand - der er højere kan bruge den?

tak igen )

Vi havde en hauck den gang og den var rigtig god. Superlet  og behagelig at gå med og så var den ikke særlig dyr  

Min svoger og svigerinde havde en berganns med på samme tur og den var altså også lækker. den var lidt mere trekking agtig i udseenede. Umiddelbart tror jeg, hvis jeg skulle købe en idag, jeg ville gå efter en Berganns. umiddelbart tror jeg nok komforten for bæreren var bedre .

De er som en alm rygsæk og kan bruges af både høje og lave  Prøv evt at køre fobi jeres lokale Babysam. de forhandler nogle af dem. så kan I prøve dem og se om ikke der er en I kan passe begge to.

Anmeld

9. september 2010

bubbers mor

Super Julie - det vil vi gøre... tak for tippet

Anmeld

9. september 2010

sweetypie

Jeg har en Ergo baby carrier, den er super god!

Prøv at google den, også inde på youtube.com der er masser af videoklip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.