Mærker altså LIV!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Becks

Jeg tænkte lige WHAT, da jeg læste det, blev helt bekymret for, om jeg havde misset et indlæg!!

Dorthe altså, afsti afsted med dig imorgen, så vi kan få en update - Gerne inden 14:30  For daffer på job kl. 15 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Mira0911

Så....
Bragende negativ, som jeg regnede med...
Kroppen spiller et puds...

Anmeld

8. september 2010

Con

MoarJ skriver:

Den sidste uge hver gang jeg har lagt mig godt til rette i sengen til natten, begynder det meget kort tid efter med at sparke og gør ved i maven på mig...

Koldbøtter osv... Det stopper bare ikke... Det er altid her om aften når jeg har lagt mig...

Gad vide om jeg drømmer for meget - tænker sådan lidt, der er ikke liv derinde.... OG dog.... Hmm...

Hmm... SYNES virkelig det er mystisk....

Hejsa - ved ikke, om du har hørt om FANTOMSPARK? Det er et velkendt fænomen, prøv at google det, det er en længere forklaring.

Anmeld

8. september 2010

Diana...

Altså jeg mærket også "spark" da jeg ikke var gravid ved ikke hvad det var men det føltes som spark og kender et par stykke som også har oplevet det. 

Og jeg tænker lidt at hvis du så var gravid og det var spark jamen så ville maven da også være vokset lidt  Man skal jo alligevel et stykke hen før man mærker spark  

I må i gang i lagnerne så du kan mærke nogen rigtig spark igen 

Knus Diana

Anmeld

8. september 2010

Mira0911

Con skriver:

Hejsa - ved ikke, om du har hørt om FANTOMSPARK? Det er et velkendt fænomen, prøv at google det, det er en længere forklaring.

Har faktisk ikke lige tænkt over det... Men læser om det nu... :)

Anmeld

8. september 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Altså jeg mærket også "spark" da jeg ikke var gravid ved ikke hvad det var men det føltes som spark og kender et par stykke som også har oplevet det. 

Og jeg tænker lidt at hvis du så var gravid og det var spark jamen så ville maven da også være vokset lidt  Man skal jo alligevel et stykke hen før man mærker spark  

I må i gang i lagnerne så du kan mærke nogen rigtig spark igen 

Knus Diana

Jaaa....

Kender en som først opdagede at hun var gravid i 7. måned.. Synes det er vildt underligt at først opdage det der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.