Mærker altså LIV!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Mira0911

Den sidste uge hver gang jeg har lagt mig godt til rette i sengen til natten, begynder det meget kort tid efter med at sparke og gør ved i maven på mig...

Koldbøtter osv... Det stopper bare ikke... Det er altid her om aften når jeg har lagt mig...

Gad vide om jeg drømmer for meget - tænker sådan lidt, der er ikke liv derinde.... OG dog.... Hmm...

Hmm... SYNES virkelig det er mystisk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Den sidste uge hver gang jeg har lagt mig godt til rette i sengen til natten, begynder det meget kort tid efter med at sparke og gør ved i maven på mig...

Koldbøtter osv... Det stopper bare ikke... Det er altid her om aften når jeg har lagt mig...

Gad vide om jeg drømmer for meget - tænker sådan lidt, der er ikke liv derinde.... OG dog.... Hmm...

Hva med en g test søde???+

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

Hehe, jamen skal Julie være storesøster

Anmeld

7. september 2010

LotteN

Jeg sidder lige og tænker om der er noget jeg er gået glip af, når jeg ikke har været så aktiv herinde, men kan da se at du heller ikke ved det selv

Kan du så lige finde en graviditetstest frem go få testet - det er da VILDT spændende....!

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Lad os få en update, når du har testet. Det kan også være din mave spiller dig et puds...

Anmeld

7. september 2010

Mira0911

Håber det er maven der spiller et puds...

Der skal nok komme en update... :)

Anmeld

7. september 2010

mor_sabina

Sådan en melding kan du da ikke smide ud uden et billede af en test, man ved jo næsten ikke hva ben man skal stå på

Anmeld

7. september 2010

Sees

MoarJ skriver:

DORTHE!!!

Har du hemmeligheder for mig??

Nu bliver du jo nød til at teste, ellers sover jeg ikke roligt i nat .. KOM IGANG!!

Anmeld

7. september 2010

Mira0911

MamaMis. skriver:

DORTHE!!!

Har du hemmeligheder for mig??

Nu bliver du jo nød til at teste, ellers sover jeg ikke roligt i nat .. KOM IGANG!!

Heh ja har hemmeligheder for dig... :O)

Har ikke nogen test's hjemme...

For at få et præcis svar på det, kan jeg daffe forbi lægen i morgen tidlig/formiddag....

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Heh ja har hemmeligheder for dig... :O)

Har ikke nogen test's hjemme...

For at få et præcis svar på det, kan jeg daffe forbi lægen i morgen tidlig/formiddag....

Arj jeg synes det er helt vildt spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.