Vanter/Handsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Laulund87

TbCp skriver:

De er godt nok fine!

Ja det synes jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Sommerfuglelarven

Min datter har et hav af strikhandsker, og det er stort set kun dem hun bruger - hun får 3-4 par med dagligt i børnehaven (skovbørnehave), og ellers kommer de i tørreskab.

Derudover har hun i år lufferne fra Småfolk som matcher hendes flyverdragt, hun havde det samme (i andre farver) sidste år, og det var vi tilfredse med!

Anmeld

7. september 2010

TbCp

Sommerfuglelarven skriver:

Min datter har et hav af strikhandsker, og det er stort set kun dem hun bruger - hun får 3-4 par med dagligt i børnehaven (skovbørnehave), og ellers kommer de i tørreskab.

Derudover har hun i år lufferne fra Småfolk som matcher hendes flyverdragt, hun havde det samme (i andre farver) sidste år, og det var vi tilfredse med!

Det lyder til at strikhandsker er en god ide... og så bare flere par så de kan blive skiftet ud når de er våde.

Anmeld

7. september 2010

Sommerfuglelarven

TbCp skriver:

Det lyder til at strikhandsker er en god ide... og så bare flere par så de kan blive skiftet ud når de er våde.

Det er stort set det eneste som de kan lege ordentligt i - de der fingerhandsker, dem vil min datter slet ikke have på, hun kan alligevel ikke bevæge fingrene i dem.

Anmeld

7. september 2010

TbCp

Det er stort set det eneste som de kan lege ordentligt i - de der fingerhandsker, dem vil min datter slet ikke have på, hun kan alligevel ikke bevæge fingrene i dem.

Altså, for lige at forstå ret, er det fingerstrikhandsker du mener? Eller strikkede luffer?

Anmeld

7. september 2010

Sommerfuglelarven

TbCp skriver:

Altså, for lige at forstå ret, er det fingerstrikhandsker du mener? Eller strikkede luffer?

Altså hun vil kun bruge strikkede fingerhandsker, ikke de tykke vandtætte handsker.

Anmeld

7. september 2010

TbCp

Altså hun vil kun bruge strikkede fingerhandsker, ikke de tykke vandtætte handsker.

Ja okay

tror faktisk jeg har et par af de tykke vandtætte fingerhandsker til hende, men de ser også noget klodsede og stive ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.