Vanter/Handsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.995 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. september 2010

TbCp

Jeg synes ikke jeg kan finde nogle ordentlige handsker/vanter til min datter....

Ville egentlig gerne have fingerhandsker men synes dem jeg kan finder er tynde og af strik og til vinter bliver de jo drøn-hurtigt våde...
Så er der lufferne, men er de ikke trælse at rende rundt med i børnehaven??? De kan jo ikke bruge hænderne ordentligt.

Hvilke vanter/handsker/luffer vil i foreslå til et børnehavebarn? Gerne mærke, evt. link eller lign.

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

<3

TbCp skriver:

Jeg synes ikke jeg kan finde nogle ordentlige handsker/vanter til min datter....

Ville egentlig gerne have fingerhandsker men synes dem jeg kan finder er tynde og af strik og til vinter bliver de jo drøn-hurtigt våde...
Så er der lufferne, men er de ikke trælse at rende rundt med i børnehaven??? De kan jo ikke bruge hænderne ordentligt.

Hvilke vanter/handsker/luffer vil i foreslå til et børnehavebarn? Gerne mærke, evt. link eller lign.

På forhånd tak!

Vi har ticket to heaven fleece luffer og strik fingervanter. I vores institution siger de at de fleste børn tager lufferne af også er strikvanterne bare bedre også selvom de er våde.

Tjalfe foretrak nu lufferne sidste år. Men nu må vi se i år Vi har i hvertfald begge dele i Bh

Anmeld

7. september 2010

TbCp

Kirle skriver:

Vi har ticket to heaven fleece luffer og strik fingervanter. I vores institution siger de at de fleste børn tager lufferne af også er strikvanterne bare bedre også selvom de er våde.

Tjalfe foretrak nu lufferne sidste år. Men nu må vi se i år Vi har i hvertfald begge dele i Bh

Har i så flere par fingerhandsker liggende?
Så de kan skifte dem når de er våde?

Anmeld

7. september 2010

<3

TbCp skriver:

Har i så flere par fingerhandsker liggende?
Så de kan skifte dem når de er våde?

Jep - har købt en masse strikvanter du ved dem der til ingen penge også får han en tre par med. Så er der hele tiden tørre par til både formiddag og eftermiddag Og så tager vi de våde med hjem. Men kun et par luffer fordi de bliver ikke rigtigt våde.

Mener at huske at argumentet for at de skulle være strik var at så kunne de små stadig bruge fingrene men ved skivanter eller luffer tager de dem af og så fryser rigtigt meget..

Anmeld

7. september 2010

TbCp

Kirle skriver:

Jep - har købt en masse strikvanter du ved dem der til ingen penge også får han en tre par med. Så er der hele tiden tørre par til både formiddag og eftermiddag Og så tager vi de våde med hjem. Men kun et par luffer fordi de bliver ikke rigtigt våde.

Mener at huske at argumentet for at de skulle være strik var at så kunne de små stadig bruge fingrene men ved skivanter eller luffer tager de dem af og så fryser rigtigt meget..

Ja det var også det jeg tænkte med de vanter, at hvis de ikke kan bruge hænderne ordentlig så hiver de dem jo bare af....

Jamen så er det nok bare ud at købe en masse fingervanter....

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

Småfolk har fået nogle rigtig søde vanter/handsker, både med og uden fingre, med små æbler på De ser rigtig tykke ud.

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

Dem her, som også kan fåes med fingre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2010

Agnete

Min datter har mange luffer og handsker. De bedste er nogle strik-luffer med fleece for(sådan nogle 2-lags). De er nemme at tage på, og blev ikke våde lige med det samme. Finger handsker er smarte men ikke nemme at tage på.

Anmeld

7. september 2010

TbCp

Laulund87 skriver:

Dem her, som også kan fåes med fingre.

De er godt nok fine!

Anmeld

7. september 2010

TbCp

Agnete skriver:

Min datter har mange luffer og handsker. De bedste er nogle strik-luffer med fleece for(sådan nogle 2-lags). De er nemme at tage på, og blev ikke våde lige med det samme. Finger handsker er smarte men ikke nemme at tage på.

Nej fingerhandsker skal de jo nok have hjælp til selv at tage på... eller min datter skal ihvertfald... og det er jo lige det om pædagogerne har tid til det...

Måske jeg skulle spørge dem dernede hvad de vil foreslå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.