Fødselsforberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Pige2009

T.K. skriver:

Hej!

Jeg viil lige høre, hvor mange af jer har gået til fødselsforberedelse? Jeg har termin i slutningen af næste måned og har ikke rigtig tænkt over at gå til det, og min jordmoder har ikke nævnt det...

Nu har jeg så været inde på nettet og se efter kurser, og det er jo vildt dyrt! Op til 2500 kr!

Er det ved at være for sent at gå til fødselsforberedelse og kan man godt undvære?

Tine 33+0

Det var ikke plads på nogle af de gratis hold man kunne tilmelde sig hos min jordemoder, men jeg synes nu heller ikke jeg havde behov for det.

Mit bedste råd er at lytte til sin krop og samarbejde med den, så er det altså ikke så slemt at føde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

fit_fys

Baagøe skriver:

Det var ikke plads på nogle af de gratis hold man kunne tilmelde sig hos min jordemoder, men jeg synes nu heller ikke jeg havde behov for det.

Mit bedste råd er at lytte til sin krop og samarbejde med den, så er det altså ikke så slemt at føde

hmm... Har fundet et sted der ikke er alt for dyrt... tror jeg giver det en chance

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

T.K. skriver:

hmm... Har fundet et sted der ikke er alt for dyrt... tror jeg giver det en chance

Held og lykke

Anmeld

7. september 2010

fit_fys

Baagøe skriver:

Held og lykke

Jo tak - skal lige tænke det igennem, men regner med jeg prøver det af

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

T.K. skriver:

Jo tak - skal lige tænke det igennem, men regner med jeg prøver det af

Håber du får noget ud af det så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.